Wat een week zeg! Heb sinds zondag een luchtweg infectie en hoest mijn longen uit mijn lijf. Gister naar de dokter geweest en heb een kuur gekregen om het te verhelpen. Gisteravond toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik ook sinds vorige week last heb van mijn onderbuik, door het hoesten werd dit niet veel minder. Kom morgen maar even langs dan gaan we even kijken. Vanmorgen goed opgestaan en naar beneden gelopen, val ik me toch van de trap af. Ik dacht dat ik alles wat had gehad:x Bij de verloskundige geweest en alles is prima in orde met de kleine, alleen mama is bont en blauw en heeft het even helemaal gehad! Kreeg wel een mooie foto mee van de kleine Helaas niet 1 met een goede NUB. maar dat gaan we zien over 2 weken.
Wat een ontzettende pech!! Wat zul je toch geschrokken zijn, goed om te lezen dat alles wel goed is met de kleine. Blauwe plekken en waarschijnlijk ook spierpijn? Hoe gaat het met het hoesten heb je er wel iets voor gekregen? Doe rustig aan!
hoi 3ebaby, wil je heel veel sterkte en beterschap toewensen. Heb in het begin van m'n zwangerschap ook ontzettend gehoest. Bleek kinkhoest te zijn. Mijn buik deed toen ook ontzettend zeer. Gaat nu gelukkig weer een stuk beter. knuffel!!!!!!!!!!!!!!!
Hey meiden. Vandaag een beetje een beurs gevoel maar verder gaat het prima eigenlijk! Ik doe het lekker rustig aan in ieder geval.
Pfff wat een pech, fijn dat de kleine het goed maakt. Doe maar lekker rustig aan de komende dagen, je zal morgen wel spierpijn hebben