Zoals titel al zegt heb ik erge pijn boven in mijn buik Dit al weken maar wordt met de dag erger en het lijkt wel op pijn dat als je een blaar hebt en dat knapt de wond die er dan dan is dat je daar op drukt... Kan amper nog liggen of zitten en staan...al vanaf begin aangegeven wanneer het begon maar vk zegt steeds hoort erbij hoort erbij... Maar z'n pijn is dat normaal kn het ook echt niet aanraken Nog meer dames met deze pijn of ervaringen ??
Ooh dat heb ik ook. Lijkt er op alsof je buik zwaar is (trekt naar beneden) en daarom een spier overbelast is. Bij mij ook alleen links. Als ik zit valt het mee maar als ik lig of loop voel ik het ook. Met lopen ondersteun ik mijn buik (druk hem omhoog) en met liggen gebruik ik een voedingskussen om mijn buik te ondersteunen en hiermee mijn "huid/spieren" niet te laten uitrekken.
Als je vk blijft aangeven dat t erbij hoort, maar jou gevoel er niet goed bij is vind ik dat ze gewoon even moet kijken. Doet ze dat niet zou ik bellen naar de verloskamers in het zh. Het is je goed recht om echt zeker te weten dat er niets aan de hand is.
Zou misschien ook ACNES kunnen zijn, ontstaat vaker tijdens de zwangerschap. Dan raakt er een zenuw bekneld in de buikwand en dan gaat het gebied dat die zenuw verzorgt pijn doen. Kan ook als je ooit eerder een buikoperatie hebt gehad. Zoek het eens op op google en kijk of je het een beetje herkent. Dit zal niet iets zijn dat de VK (her)kent. Als het dat is kan een chirurg dat testen en behandelen met een verdovende injectie. Beterschap!
Dankjulliewel misschien hoort het er dan idd ook bij als meerdere dit hebben.. Ik wacht het nog even tot dinsdag dan moet ik weer naar de vk Ik zou is kijken idd op Google heb er wel een litteken zitten van een operatie idd van de galblaas..