Gistermiddag controle gehad & alles was goed. Sinds gisteravond ineens zijsteek (heb wel een blaasontsteking), slecht geslapen, maar de hele dag geen pijn meer , alleen nog beetje zeurderige gevoel in onderbuik. Maar nu heb ik last van tussen m'n schouderbladen en onder m'n ribben aan voorkant. Kleine is weer héél druk sinds gisterochtend. Gewoon non stop aan het bewegen... iemand die dit herkend? Wil niet gelijk de VK bellen...
Ja, ik heb het oom heel erg gehad. ik heb er toen ook een topic over gestart. Echt een rotpijn vond ik het. Bij mij waren het mijn spieren en aanhechtingen. Weest wel bedacht op het bandgevoel en pijn in je lever! Dat kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging en Hellp. Verder ook goed om te denken aan galstenen, maar dat is echt aanvalsgewijze pijn. Heb ik ook gehad zat ook in mijn rug en voor rond mijn maagkuiltje... Sterkte! Als het je spieren zijn helpt volgens mijn fysio rust, warmte en losmaken. Ook was ik getapet wat een beetje hielp. Buikband hielp ook wel wat...
Eigenlijk heb je reden genoeg om te bellen! Deze symptomen moet je niet negeren, ook al kom je net bij de vk vandaan!
Schouderbladen pijn en het gevoel dat er een band om je buik zit zijn symptomen van zeangerschapsvergiftiging. Afspraak maken en bloeddruk en urine laten controleren, succes!
Gisteravond idd naar de verloskundige geweest, alles wijst er op dat m'n ribben beurs zijn & die omdat ik best 'klein' ben, neemt hij alle ruimte in & zetten m'n ribben uit... fysio bevestigde dit vanmorgen ook. Ze heeft me los gemasseerd, want ik zat echt helemaal vast... voelt nu al een stuk beter & ook voel ik me lichamelijk beter na een nacht goed te hebben geslapen. Dank jullie wel meiden voor jullie berichten! 💙