menstruatie achtig gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by missiemaartje, Feb 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    2,986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Om een lang verhaal kort te maken.. Bij mijn oudste ben ik 10 weken te vroeg bevallen. Heb een erg gevoelige baarmoeder.

Nu bij deze zwangerschap weer veel harde buiken en daarom uit voorzorg lig ik al sinds 26 weken zo goed als plat. Tot vorige week hebben ze elke keer een baarmoedermondmeting gedaan in het ziekenhuis. Vorige week wassie nog 3, perfect dus.

Nou ben ik vanmiddag op controle geweest, en sinds we thuis zijn heb ik enorme buikpijn. Geen harde buiken verder, echt een zeurend menstruatie gevoel. Niet alleen als ik even opsta, maar ook als ik lig.

Ik herken dit verder niet, maar ben ook nog nooit zo ver geweest als nu met de zwangerschap.

Herkent iemand dit? Is dit normaal? Zo ja, waar kan het aan liggen? Of moet ik me zorgen maken. Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee aan moet.

2. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Niet iets wat standaard hoort bij langer zwanger zijn. (Hoe ver ben je nu dan?) Ook niet direct alarmerend of juist verwaarloosbaar lijkt me. Contact ziekhuis zou ik zeggen, maar het is nu de volgende dag zie ik... Hoop dat je gisteren even contact hebt opgenomen, of dat het over is gegaan. Blaasontsteking? Toch begin weeen? Of bandenpijn? Misschien herkent iemand anders dit wel, maar ik niet...

3. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoe is het nu Maartje?
    Ik heb het wel regelmatig maar geen idee wat het is... Ik ben er 1 x mee in het ziekenhuis geweest maar toen was er niks aan de hand en de cervix gewoon nog netjes.

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Dat is het groeien van de baarmoeder. Ik heb het ook regelmatig. Bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad.

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    2,986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg er toch weeen bij en ben opgenomen in het zh. Ben vandaag 31 weken. heb nog paar uurtjes kunnen slapen en snachts werd ik wakker van de buikpijn en harde buiken.

Het deed wel wat met mijn bmm. Hij is verkort nu, 1,9 cm en tis flink aan het verweken. Het is rustig nu krijg remming. Pfff

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    succes ik hoop dat je baby nog even blijft zitten

7. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Succes en hopen idd dat de kleine nog lkkr bij mama blijft!

8. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Ik lees nu pas je vraag en idd, zo is mijn (te vroege) bevalling ook begonnen! Veel sterkte meid, hopelijk blijft de baby nog eventjes zitten!

9. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb ook de hele dag al menstruatie pijn. ook in de rust gaat het niet weg.
    ben al eerder in deze zwangerschap opgenomen geweest ivm dreigende vroeggeboorte.
    ik ga zo de vk bellen zodat ze toch even kan komen om te controleren.

bellen hoor als je het niet vertrouwd!

10. sabrina2

sabrina2 Niet meer actief

Ai, was er al een beetje bang voor. Het wordt meestal vanzelf duidelijk met de tijd: door erger worden of overgaan. Helaas bij jou dus erger geworden. Super balen dat je nu in het ziekenhuis ligt en erg spannend. Maar dat het nu rustig is is een goed teken! Hopelijk blijft dat zo en ook nog nadat de remming gestopt wordt. Heel veel sterkte!

Share This Page