Het zwanger worden ging bij ons niet echt makkelijk (bijna 2 jaar + mmm), maar eenmaal zwanger nergens last van gehad! Ik ben nu bijna uitgerekend, maar als ik terug denk dan ben ik toch echt wel fluitend de zwangerschap doorgekomen! Ben niet kostmisselijk geweest, moeheid viel er mee en was niet zo lang, geen last van bekkenpijn, geen harde buiken (nu wel, maar sinds een paar weekjes pas!), geen moeite met ontlasting, slapen gaat redelijk (soms last van heupen/bil, maar niet elke nacht!) Tuurlijk heb ik wel eens ergens 'last' maar echt niet noemenswaardig! Tis vooral echt megagenieten! En nu de kleine bijna komt, kan werkelijk niet wachten, ga ik denk de zwangerschap best wel missen! Meer meiden die 'fluitend de zwangerschap doorgefietst' zijn?
Jah, hierzo ook ook heerlijk "gefietst" Bevalling was een ander verhaal...maar idd het zwanger zijn is ook zo bijzonder...geniet maar volop van die dikke buik ...straks is ie zomaar weg en ligt er een heerlijk warm hummeltje op je buik
bij mij ook so far so good op wat kleine dingen na, hopen dat de andere helft vd zwangerschap ook zo gaat, daar zou ik voor tekenen succes straks met de bevalling
Tot nu toe wel Het enige kwaaltje wat ik heb is dat ik heeeeel slecht slaap...erg vermoeiend, maargoed ik val nog niet neer
Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Hier ging het ook allemaal prima, tot vanochtend. Ik zat voor de tv en moest ineens kotsen Ook veel duizelig vandaag. Nu maar hopen dat het niet doorzet
Hier ook een fluiter Heb amper last gehad. Kon zelf de dag voor de bevalling nog een middag winkelen (41wk). Heerlijk.. De bevalling was helaas iets minder gezellig Maar het was het zeker wel waard
Hai makkie, Wij zitten in precies hetzelfde schuitje. Bij ons ging zwanger worden ook niet vanzelf, ik ben na 28 maanden zwanger geworden van de 4e IUI behandeling omdat ik verklevingen heb in mijn eileiders. Nu ik eenmaal zwanger ben voel ik me erg goed, heb wel last van wat kleine dingetjes maar ik klaag niet. Ik zei vorige week nog tegen een vriendin van mij dat ik voor mijn gevoel nog wel 6 maanden zwanger wil zijn, dat zou ik best nog wel vol kunnen houden. Ik heb zo lang naar vrouwen gekeken die zwanger zijn en gedacht 'dat wil ik ook' dat ik het nu jammer vind dat ik straks niet meer zwanger ben. Veel liefs Nataly
leuk om te lezen van jullie! Ja, de bevalling... ik verwacht ook niet dat ik daar fluitend doorheen ga hoor! Maar ja, hoor erbij toch? Verder is het genieten, dus dat harde werken hoort er nou eenmaal bij! @ Nataly, wat heerlijk meid dat jij je ondanks het moeilijke zwanger worden zo goed voelt! En ik heb dat ook hoor, zolang uitgekeken naar het zwanger zijn dat ik voor me gevoel ook niet mag klagen... en gelukkig heb ik dat ook niet (veel)! Jij ook nog maar eventjes zie ik! Succes straks!
Ik ga er ook nog steeds lekker fluitend doorheen. Hier ook 25 maanden bezig geweest en de MMM. Door IUI zwanger geworden. Ik zag er altijd heel erg tegen op om misselijk te zijn en alles. Ben wel heel erg blij dat het me bespaard is gebleven. We hebben best wat moeten door staan in de mmm (al weet ik wel dat het erger kan) maar ben wel blij dat het daarbij gebleven is en dat ik nu lekker volop kan genieten van die kleine in mijn buik. Ik zal het wel gaan missen straks
verschil moet er wezen, he? Hier 3x 1e ronde zwanger (1xmk).... en beide zwangerschappen erge BI.... Mn vorige bevalling ging (tot het laatste moment(vacuum)) wel heeeeeel vlot.... nu wachten we af hoe t loopt..... Geniet nog lekker van de laatste daagjes..... en hoop dat je bevalling ook een "fluitje van een cent"is!
Hier wel veel onschuldige kwaaltjes. Van behoorlijke bekken- en rugpijn tot brandend maagzuur, slapeloosheid, obstipatie, veel misselijkheid en vermoeidheid in het begin en gierende hormonen. En toch vind ik ook dat ik fluitend de zwangerschap doorga. De kwaaltjes zijn lastig, maar de mooie kanten van het zwanger zijn wegen voor mij ruimschoots op tegen de nadelen. Ik geniet elke dag, en van mij mag hij nog een half jaar blijven zitten!
Ben net over de helft, maar totnogtoe inderdaad fluitend er door gerold. Alleen in de eerste paar weken redelijk moe geweest en last van zeer gevoelige (.)(.) Maar totaal geen misselijkheid of andere kwalen/klachten. Ik knijp mezelf in mn handjes dat het tot op vandaag dus zo goed is gegaan. De tweede helft moet ik nog afwachten, maar als het zo doorzet....
Hier nog eentje die na 2 jaar eindelijk zwanger mocht raken (ook met behulp van het ziekenhuis) en daarna, op 3 bloedingen na, heerlijk heeft kunnen genieten van haar zwangerschap! Hoe blij ik ook met m'n mannetje ben, ik had ook nog wel een paar maandjes door kunnen lopen en genieten van m'n buik hoor! Maar nu hij er eenmaal is, is dat toch mooier dan wat dan ook! Meid, geniet er nog maar ff lekker van en ik hoop voor je dat je net zo'n fijne bevalling zult hebben als ik ! (4,5 uur, het deed wel pijn, maar om nou te zeggen, verschrikkelijk?! Nee!)
Ik hoor helaas niet tot de gelukkigen Hier ook MMM en veel misselijk geweest (24 u/dag) en extreem moe ivm lage bloeddruk en hoog HCG. Gelukkig ben ik bijna 18 weken en neemt het erg af en krijg ik meer energie.....roze wolk kom maar op! geniet van de laatste loodjes! Jille
Dit is nu m'n 3de zwangerschap en ik moet toegeven dat dit de beste is. Ik ben soms wat misselijjk, maar niet om over te klagen en behoorlijk vermoeid. Maar voel me over het algemeen ook lekker in m'n vel en ik geniet er enorm veel van.
heerlijk zeg fijn dat je dat zo kan zeggen en leuk dat je dat met ons deelt ,meestal krijgen we toch alleen de kwaaltjes op het forum! geniet lekker nog van de laatste dagen ..