Ik heb even een vraagje aan de zwangeren onder ons. Ik had rond mijn eisprong wat felle steekjes boven mijn schaambot. Dat was maar heel even maar nu heb ik sinds 2 dagen een soort spierpijn in mijn buik. Ik voel het als ik bijv. hoest of mijn romp draai. Het zit aan de zijkanten, zeg maar net boven je heupbot. Als ik erop druk is het net een beurse spier. Heeft iemand van jullie dit gehad als zwangerschapssymptoom? Alvast bedankt voor de antwoorden! Liefs Mickey
misschien een beethe zoiets als ik had..? al heel snel misschien een week na bevruchting.. als ik opstond.. even een klein snel steekje in mn onderbuik.. soms links soms rechts.. ja ik was zwanger.. ik hoop voor jou ook en het gevoel dat in ongi ging worden.
Ik heb het vorige maand gehad, maar niet zwanger... heb er trouwens nog steeds wat last van.... dus of het een zwangerschapskwaal is...?
Ik moet me erbij aan sluiten want ik heb ook last van krampjes en steekjes in mijn onderbuik soort ongi pijn maar zonder bloedverlies.ik loop er nu bijna een week mee en moet nog een week voor ik ongi moet worden dus dit is ook voor mij erg frustrerend allemaal.Dinsdag is DE dag dat ik "niet" ongi word...hihi nog 5 dagen.... groetjes van ikke!
Ik heb het tuusen ei en ongie ook gehad dat ik een drukkend gevoel onder in mijn buik had met hoesten.....maar helaas, betekende niets!
Hey Mickey! Misschien is het een beetje late reactie en ben je al ongi of heb je positief getest! Maar ik wou even zeggen dat ik dat ook heb gehad, en nog steeds, en zoals je ziet ben ik zwanger! Ik zie dat er ook genoeg zijn die die klachten hebben maar niet zwanger zijn, dus ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit, maar ik hoop voor je dat je zwanger bent! x colinda
Hey Colinda, Lief dat je nog reageert. Helaas betekende het voor mij geen zwangerschap. Hopen dat we deze maand meer geluk hebben. Na een jaar mag het wel ns...haha Liefs Mickey