baarmoedermond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bibilv, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik er niet aan moet zitten maar ik heb al de hele avond een drukkend gevoel op mijn perineum. ( je weet wel dat tussen schotje tussen de vagina en de anus.)
    Dus omdat ik ongerust was heb ik gevoeld en mijn baarmoedermond is zo zacht als boter.
    Ik maak me nu erge zorgen en twijfel of ik de verloskundige moet bellen of niet..
    Ik heb er ook buikpijn bij al de hele dag maar dagt dat het gewoon bandenpijn was.
    Iemand raad alsjeblieft:(
    Liefs

2. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Moet ik bellen of niet? maak me egt erge zorgen
    Ik heb al eens een miskraam gehad dus ben denk ik extra bang

3. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik bedoel dat ik weet dat ik niet aan mijn baarmoedermond moet zitten..niet aan men perineum hoor

4. lies276

lies276 Niet meer actief

als je je erge zorgen maakt, bel dan gewoon even!
    zo de nacht ingaan lijkt me voor je gemoedsrust niet echt geweldig.
    op zich is het niet erg dat je baarmoedermond zacht aanvoelt hoor! je vagina is vaak wat natter tijdens de zwangerschap en daardoor kan het ook wat week aanvoelen.
    je kunt dat zelf eigenlijk niet beoordelen.
    ik zou gewoon even bellen en ik hoop voor je dat de vk je gerust kan stellen. succes!

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    In je zwangerschap is de bmm niet hard hoor maar gewoon zacht, net zoals je oorlel, tenminste bij mij wel.

6. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    okee dankjewel ik denk dat ik inderdaad even ga bellen

7. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Meid gewoon bellen als je er niet fijn bij voelt. Daar zijn ze voor :) Altijd fijn als iemand je gerust stelt!

Volgens mij is de baarmoedermond vaak zacht tijdens een zwangerschap,...maar hoe dat precies zit weet ik niet.

Succes met bellen

8. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    En...? Heb je gebeld? En wat zei de vk?
    Kunnen jullie trouwens je baarmoedermond voelen? Hoe kom je daar ooit bij? Volgens mij zit dat bij mij echt een meter diep ofzo:D

9. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb niet gebelt aangezien alle klachten over zijn en ik de kleine goed voel bewegen. Ben soms gewoon erg overbezorgd door de miskraam. Moet leren om me niet over elk wissewasje druk te maken denk ik... Ik kijk namelijk nog steeds bij elke plas in de wc of er geen bloed licht en ben super angstig als ik ook maar iets van buikpijn heb. Ik bedacht me ook net dat ik 4 dagen geleden de 20 wsken echo heb gehad en dat ze toen waarscheinlijk ook wel naar mijn baarmoedermond hebben gekeken.
    2 weken geleden ben ik ook al voor spoed gweest en toen was het het groeien van mijn bm. Pfooe wordt soms moe van mezelf zeg

10. lies276

lies276 Niet meer actief

ach meid, dat is heel begrijpelijk hoor! door een miskraam ben je het bertrouwen in je lichaam behoorlijk kwijt, hé?
    doe waar je je goed en gerust bij voelt en een verloskundige zal je echt zomaar geen zeur vinden!
    gelukkig dat de "klachten" nu over zijn. succes verder met je zwangerschap en probeer ook te genieten hoor!

Deel Deze Pagina