Hoi dames! Weet even niet hoe ik t anders moet zeggen maar nadat ik een orgasme heb gehad voelt t net of iets in mn buik word samengetrokken. Heb dit nog nooit eerder gehad. Is er iemand van jullie die dit ook heeft gehad? Was jij zwanger?
ja ik! Alleen merkte ik dit na 4 Tot 6 weken zwangerschap voor het eerst pad op. Jij bent over tijd toch? Spannend! !
ja hoor is normaal dat komt omdat je baarmoeder dan samentrekt en als er een wondertje in zit kan het dus veel gevoeliger zijn het kan geen kwaad en mocht je je zorgen maken gewoon HA bellen of wachten op de positieve test en dan evt vragen aan verloskundige
Ik heb de hele week zo'n beetje getest......alle testen omo wit helaas. Maar bij dochter testte ik ook pas later positief.
Nou afwachten maar! Heb je ovu gebruikt....ik teste ook latervpositieg maar mijn ei was gewoon ook later
Oeh, auwwww.... Dát deed behoorlijk pijn inderdaad, een orgasme tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap. Duim voor je dat het een goed teken is!
Vanmorgen helaas negatief getest. Denk niet dat t raak is. Maar waar kwam dan die pub vandaan.....nooit eerder gehad.
ik heb ook weleens pijn bij een orgasme vlak voor mn menstruatie. ik weet ook niet precies waar het vandaan komt... het voelt dan ook veel gevoeliger allemaal. Bij zwangerschap doet het de eerste weken ook pijn bij mij.