Wie herkent dit? Zit nu een dikke week na mijn derde IUI. Heb verschillende (tussen haakjes) kwaaltjes: * Pijnlijke borsten (vooral als ik op mijn rug lig, en me om wil draaien naar mijn zij) * Hoofdpijn * Moe * Vaak (weinig) plassen * Buikkrampen/steken (in de buurt van baarmoeder) * In de ochtend misselijk (maar niet overgeven) Ik had dit absoluut niet na mijn vorige IUIs... Zou t dan toch??
ik had bij mijn 2 anders IUI's ook nergens last van en nu ik de derde had gehad,kreeg ik ook last van vaak plassen en pijnlijke borsten. bij mij was het toen wel raak. miss bij jou ook wel
Het lijkt me nogal vroeg, maar het kan misschien ook komen van de medicatie bij de IUI. Heb je bijv. pregnyl gebruikt?
Geen pregnyl. Precies dezelfde medicatie als de vorige twee keer (gonal-f 75 en ovitrelle), en toen had ik nergens last van..
Ik ben nu zwanger geworden na de 2e IUI en had alleen na 3 dagen een innestelingsbloeding en vond na een week alles naar kots ruiken.. En mijn hooikoorts kwam opeens weer op waar ik dus al overheen was gegroeid..
Ik had dan wel geen iui maar wel al symptomen ver voor nod die ik hekende. Op 10 dpo teste ik positief
ja ik voelde me al heel anders vergeleken met de andere IUI's toen had ik nergens last van. vandaag eerste echo gehad en we krijgen een tweeling
Wat n verrassing meissie.. een tweeling!! Ik wil zondag gaan testen.. dan zit ik op 13dpo.. spannend hoor!!
Na drie dagen al n innestelingsbloeding? Wat grappig eigenlijk dat je booikoorts ineens weer op komt zetten! Gefeliciteerd met je zwangerschap..
Ik had een ruime week na mijn iui alleen maar wat krampjes. Verder heb ik weinig gemerkt eigenlijk. Nog niet trouwens, dus misschien ben ik een slecht voorbeeld .
Helaas heeft m'n lichaam me weer lekker voor de gek gehouden.. Ben gister ongesteld geworden Had zaterdag al negatief getest.. Thnx voor jullie reacties iig!