Ik ga regelmatig een uurtje wandelen en dit is me tot nu toe (25 wk zwanger) altijd goed afgegaan. Vandaag had ik echter na 10 min al een soort steken in mijn buik. Voelde als spierpijn.... of zo'n pijn die je weleens in je zij krijgt als je rent maar niet zo'n goede conditie hebt... Iemand een idee wat dat kan zijn? En of dit zo tot het einde gaat blijven?
Ik heb precies hetzelfde. Helemaal als ik erg vlot loop dan komt deze pijn al snel. VK zegt dat het de banden zijn maar ik moet op dat moment echt gaan zitten want het doet dan zoon pijn! Is dit normaal?!
Ik merk het ook sinds een week.. Alsof de buik dan ook strakker staat, ik betrap mezelf erop dat ik dan ook meer over mijn buik wrijf. Ik wijt het maar aan de groei van de banden inderdaad, en dat je lichaam soms wat meer moeite heeft met inspanning?
Bandenpijn inderdaad. Ik begon het ongeveer vanaf 26 weken te krijgen en sindsdien ging het in rap tempo bergafwaarts. Hoe groter je buik wordt (en dus aan die banden hangt), hoe sneller het lopen pijn gaat doen. Eerst probeerde ik de paar honderd meter naar de supermarkt nog wel met een paar pauzes, nu kom ik niet meer naar de brievenbus 1 straat verderop zonder pijn Ik voel me inmiddels echt invalide!