wanneer nou een buik???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fatna, 28 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    Ik wordt een beetje gek.....

    Ik ben 15 weken zwanger nu en heb nog steeds GEEN BUIK, echt helemaal niets?????
    Zelf merk ik wel dat de soms broeken wat strakker zitten maar dat is niet altijd.

    Het klinkt misschien heel raar maar zonder buik heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben, heb een echo gehad, heb het hartje gehoord maar nee hoor.

    Hebben meerdere dames dit ook en worden jullie er niet ongeduldig van, en aan de meer gezegende dames MET buik bij hoeveel weken begonnen jullie een buikje te zien????

    Ik wil zo graag een buikje :(
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zat net in een boek te lezen en daar stond dat de buik vanaf week 20 echt goed gaat groeien. Nou is het natuurlijk bij iedereen anders.. maar denk dat je dit wel kunt aanhouden.

    groetjes
     
  3. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik had al behoorlijk snel een buikje (12e week), maar mijn zus begon rond de 20e week pas een beetje een buikje te krijgen...
    Het verschilt dus bij iedereen
     
  4. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    Dus als uitgangspunt ongeveer 20 weken??

    Dat stelt mij wel een beetje gerust omdat ik me gewoon nergens anders meer op focus dan op mijn buik..... :D

    pfew dank jullie wel!!!


    Trouwens een pretecho om te kijken wat het geslacht is valt toch ook meestal rond die tijd?
    Dat moet gewoon zelf aangevraagd worden zo'n afspraak of doet de verloskundige dat?
    Weet iemand hoe duur zo'n pretecho kan zijn??

    Zo dat waren mij vragen :)
     
  5. LinCtje

    LinCtje Actief lid

    27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (België)
    Goh ik snap je volledig Fatna. Ik heb ook niet echt het 'zwangerschapsgevoel' omdat ik nog geen buikje heb. Bij mij zou het wel snel zijn dus moet ik zeker nog wel geduld hebben. Het zal wel komen en ik hoop dat je snel je dikke buikje kan zien.

    Erg eigenlijk e, 70% van de vrouwen klagen dat ze te dik zijn en wij willen echt wel die dikke buik...hihihihi... :)
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Voor pret echo's, kijk hier
    (Je moet het trouwens zelf regelen, dat doet de VK niet)
     
  8. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Hihi, Natasja is me net voor :)
     
  9. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    ja nog even geduld jij ook LinCtje.....kom hebben we samen geduld!!

    :)

    en beppie en natasja dank jullie wel, ik wist niet dat het niet bij ieder echocentrum kan!
     
  10. LinCtje

    LinCtje Actief lid

    27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (België)
    Tuurlijk gaan we samen geduld hebben...
    Kunnen we mss samen en alle anderen een afdeling oprichten: de platte zwangere buiken???
    Hihihihi... :)
    Jij zal er in elk geval wel sneller uitstappen als ik vrees ik... :(
     
  11. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dan doe ik ook mee :D Haha
    Ik kan ook niet wachten tot je het gaat zien! Meestal begint het dan nog met zo'n buikje van "is die nou zwanger of heeft ze gewoon een blubberbuik??" Haha, maar zelfs die wil ik!
     
  12. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi hoi

    bij mijn eerste zwangerschap heb ik zelfst de hele zwangerschap bijna geen buik gehad maar bij de tweede was het met een week of 14 te zien en nu bij de tweeling was het heel snel want met een week of 9 zag je het al.
    dus is altijd verschillend ,maar het komt wel hoor

    groetjes anita
     
  13. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Met m'n kledij aan, kun je m'n buikje al tamelijk zien. Maar als ik m'n buik gewoon bloot bekijk, lijkt het helemaal niet op een zwanger buikje, maar wel op een blubberbuikje. Zal blij zijn wanneer het eindelijk es wat strakker wordt.
     
  14. ja dat heb ik ook , voel dat mijn broeken strakken zijn
    ma heb nog meer een blubber buik , dan een strakke buik .. en dan denk ik soms is het nu va nde zwangerschap of van veel te veel te eten hihihi
     
  15. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahaha meisjes toch en strakkies lezen we hier jeeeee me buik zit in de weg ;) want zon toeter is ook nie alles hoor hahaha kan je danig in de weg zitten , maar ik snap jullie volkomen dit is mijn 3de kindje en je zag het bij mij al met 6 weken maar ja was mijn tentje al voorgewerkt he door me 2 andere hummels :)

    dus nog even geduld dan spreek ik jullie weer ;)
     
  16. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben nu 15 weken .. en het begint te komen.
    Ik kan ook niet wachten hoor .. maar het is denk ik
    idd zo als Hummel zegt .. straks zit ie in de weg ..
     
  17. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Even banner testen.
     
  18. Marieke

    Marieke Nieuw lid

    6 nov 2005
    3
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi,

    met 10 weken kreeg ik een klein buikje, ben nu 13 weken en ik moet zeggen dat ik het niet meer kan verhullen, buik groeit zeer goed. Mensen vragen al of het geen tweeling is maar de echo gaf er toch echt maar eentje aan! Ik denk dat het bij iedereen verschilt. Een kennisje van mij is vorige maand bevallen maar die had amper een buikje, zelfs op het end niet.

    Groetjes, Marieke
     
  19. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik heb een lief klein onschuldig buikje. Truitjes worden te kort en spijkerbroeken te strak. Nog wat weekjes afwachten en dan hoop ik een heerlijke zwangere buik te hebben!
     
  20. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En ik heb dus ook nog geen buik, iedereen op het werk die hoort dat ik zwanger ben vraagt dan: oh hoelang? want ik zie helemaal niets....
    De vorige zwangerschap was ik enorm aangekomen (totaal ruim 45 kilo) en toen zag je pas vanaf week 28 dat het om een zwangere buik ging. Nu ben ik ook al bijna 10 kilo zwaarder maar er is dus niets te zien aan mijn buik. Als ik de boeken er op na sla zie ik dat er vanaf week 16 wat te zien is. En dat is morgen, dus ik heb nog een nachtje te gaan ;)
    Ik moet wel toegeven dat ik wel een beetje jaloers ben als ik de buikfoto's van anderen zie, sommigen hebben met 8 weken al een buik met leuke buikband :(

    Geduld dan maar he :(
    Groetjes van Kiki.
     

Deel Deze Pagina