Beste, Momenteel zou ik zes en een halve week zwanger zijn. Verleden week vrijdag heb ik een eerste echo gehad, aangezien ik van laatste menstruatie al 7 en halve week zwanger dacht te zijn. Hier zagen we een duidelijk vruchtje en een kloppend hartje. Dus op dat vlak denk ik het het wel goed zit. Maar nu zit ik al een hele week met verschrikkelijke buikkrampen, voornamelijk 's ochtends die gepaard gaan met buikloop. Af en toe heb ik het gevoel dat er wat bloed bij is, maar ben dit niet zeker. Is dit normaal? Ik ben ook al 3 kilo vermagerd. Kan wel eten, maar veel minder en heb het gevoel dat alles er terug uitloopt. Ook voel ik me veel minder sterk. Kan ik hier iets tegen doen? of moet ik hier mee verder gaan? Alvast bedankt voor u reactie Vriendelijke groeten Karina
Hoi Karina, het klinkt ernaar dt je lichaam heftig reageert op de zwangerschap. Daar kan het vruchtje wel tegen hoor, maar ik kan je natuurlijk niet verzekeren dat de buikpijn alleen daarvan komt. Blijft een spannende termijn natuurlijk. Je hebt waarschijnlijk een 2e echo gepland staan en die zal duidelijkheid moeten geven of je echt gewoon 'alleen maar' ziek bent. Kan goed hoor, maar dat is helaas nog even afwachten. Eet maar gewoon wat je wel binnenhoudt en drink genoeg he. Beterschap. Groetjes Brigitte