Hallo, 2 weken geleden had ik een vermoeden dat ik blaasontsteking had, ik ben naar de huisarts geweest en daar heeft de assistente mijn urine onderzocht. Het was blaasontsteking, maar niet in een grote mate, dus vond zij dat het verstandiger was om veel te drinken en geen medicijnen ervoor te nemen. Na een paar dagen werd de irritatie minder dus ga ik ervan uit dat het over is. Nu heb deze week telkens last van pijn in mijn buik; soms voelt het als menstruatiepijn, soms is mijn buik keihard; het wordt dan een hele bal lijkt het wel. Er staat dan een enorme druk op terwijl ik niet moet plassen ofzo. Ik wordt er soms wakker van 's nachts. Ik heb wel meer stress als voorheen door mijn werk, maar niet extreem veel heb ik zelf het idee. Heeft dit nog met die blaasontsteking te maken of is dit iets anders? En moet ik er iets aan doen of hoort het er gewoon bij? Groet, Deb
hoi, het kan te maken hebben met blaasontsteking, dat moet je wel uitsluiten. Ik zou nog eens urine wegbrengen vandaag. Bij twijfel toch maar een kuurtje, want blijkbaar is het dan toch sluimerend aanwezig. Mirjam