Pijn in buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Danielle86, Jul 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Beste verloskundige,

Ik weet even niet waar ik heen moet met mijn vraag omdat ik van de week een laatste controle bij de vk heb gehad en volgende week naar de gyn moet, vandaar dat ik hem hier even stel.

Ik ben nu 15+2 zwanger en heb al de hele dag wat pijn in mijn rechterzij. Vooral rechts, soms ook een heel klein beetje links. Rechts zit de pijn ter hoogte van mijn navel en een stuk naar rechts, richting mijn zij dus.
    Het is een stekende zeurende pijn. Als ik erop druk dan verlicht dat wat.
    Ik neem aan dat mijn baarmoeder hier niet zit, aangezien die donderdag gemeten is op 3 vingers boven schaambot.

Mijn darmen rommelen al 2 dagen, dan weer diaree, dan weer wat vaster, kunnen dit ook mijn darmen zijn of is dit toch iets waar ik even mee contact moet zoeken met een arts oid?

Alvast bedankt

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Het kunnen heel goed je darmen zijn of wat verdrukking van organen door de groei van de baarmoeder. Zo klinkt het nu wel zoals je het omschrijft. Als de pijn rechts erg toeneemt en je dus veel pijn hebt, trek dan wel aan de bel bij de verloskundige of gyn. Ook als je koorts hebt.

Groeten Evelien

Share This Page