rare afscheiding

Discussion in 'Zwangerschap' started by Muisje88, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo dames,

Ging net naar de wc en had een klein beetje afscheiding wit met een korreltje in mn ondergoed. Na het afvegen zag ik meer wit/gele afscheiding met korreltjes. Het was wel slijm kon het aanraken en bewegen. Is dit een schimmel of kan dit ook goed wat anders zijn?

De korreltjes waren wat donkerder dan de "afscheiding". Verder geen klachten zoals jeuk etc.

Iemand hier ervaring mee?

2. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

Feb 4, 2013
    145
    0
    16
    Belgiƫ
    Als het niet jeukt en niet vies ruikt zou ik me nog geen zorgen maken.

3. Franky

Franky Lid

Jan 15, 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, als ik jou was zou ik gewoon even de huisarts laten kijken. Een schimmelinfectie kan tijdens de zwangerschap andere symptomen hebben. Ik heb net zelf een infectie achter de rug en de klachten waren heel anders dan voorheen. Ik had nu een beetje pijn bij het plassen en meer en geel-groenige afscheiding. Voorheen had ik heel veel jeuk bij een infectie maar nu dus niet. Ik zou gewoon even langsgaan!

4. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Even langs de huisarts. De vk zei al 7,5 maand tegen me: als het niet jeukt en stinkt hoef je je geen zorgen te maken- en toch had ik een hele forse candida schimmel. Dus- zeker voor onzeker- gewoon even gaan. (Ik dacht t hoort erbij, maar nu heb ik dus bijna geen afscheiding meer)

5. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Het leuke is dat ik al eens een schimmelinfectie heb gehad kort geleden. Medicijnen gehad en daar reageerde ik zo raar op dat ik gestopt ben. Heb het mijn gyn voorgelegt en zolang ik er zelf geen last van had was het geen probleem. Heb sinds zaterdag dus een AB en de gyn zei toen ook ik vindt een schimmelinfectie minder erg dan dit!

6. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    T is alleen vervelend- want als je kindje komt kan het spruw krijgen door jou eventuele infectie. Dus snel er van af! ;)

7. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik weet het en snapte ook niet echt de reactie van de gyn maar klaar. Ik kan dus niet over de eitjes en de applicators willen ze liever niet dat je die gebruikt.
    Wat blijft erover??

8. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Een praatje met de huisarts?

9. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Heb al met de vk gemaild waarschijnlijk door de AB kuur dat ik niks meer loslaat. Zij vond het wat vreemd en gaf me en tip die ik zeker ga gebruiken.

Share This Page