pijn in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marietje, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik heb iets raars, wat ik nog niet eerder gehad heb....:(

gisteren ging ik een krop sla uit de tuin halen. toen ik door mn knieen ging, had ik ineens een hele scherpe pijn boven in mijn buik. beetje aan de linkerkant, net onder mn middenrif. ik moest ff blijven zitten, zo pijn deed het. daarna zakte het wel weer weg, maar heb de hele avond (en nu nog een beetje) een heel hard gevoel op die plek. de rest van de buik voelt wel gewoon goed. het doet dus gewoon echt zeer. iemand enig idee wat dit is?? Dit zijn toch niet de banden?

2. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Misschien een spiertje verrekt?

3. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had net wel heel veel bloed bij de ontlasting.... :(

4. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Had het laatst toen ik lucht in mijn autobanden deed. Ik het op staan stekende pijn, trekt zo weer weg na 10sec. Mij is verteld dat het bandenpijn is.

5. ananas83

ananas83 Actief lid

13 jun 2011
    197
    0
    0
    Veel bloed? Dan zou ik toch de VK of HA bellen hoor, geen risico's nemen!

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou toch even meteen bellen lijkt me niet goed

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    ik heb ook wel eens pijn in mijn buik als ik verkeerd door de knieƫn ga of omhoog kom en dat trekt snel weer weg, maar geen bloed bij de ontlasting....zou idd even bellen met de vk of ha....succes/sterkte ermee!

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens de vk heeft het geen direct verband met de zwangerschap. de pijn die ik gisteren voelde, kan komen doordat er even iets klem kwam te zitten. een spiertje bijvoorbeeld. kan de baby nog niet zijn zegt ze, want de baarmoeder zit nog niet zo hoog in dit stadium.

het bloedverlies heeft dus meer met mn darmen te maken. ze dacht niet dat dit in verband met elkaar stond, maar rade aan om toch even de huisarts te bellen. kijk het morge nog even aan. als het dan nog zo is, bel ik de huisarts.
    wel weer een geruststelling dat het waarschijnlijk niets met elkaar te maken heeft...

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Enn je hebt -voor zover je weet- geen aambeien? Dan kan het inderdaad samenhangen met je darmen en is het zeker wel even reden om te laten onderzoeken.

Die pijn die jij beschrijft had ik pas een keer toen ik me redelijk dubbel vouwde om mijn schoenen uit te doen. Je baarmoeder zit aan meerdere ligamenten vast en dat zou het kunnen zijn..of een spiertje.

Maar dat bloedverlies zou ik echt wel laten checken

10. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb verder nergens last van, dus weet niet of het een aambei is. heb geen pijn daar ofzo

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Aambeien kenmerken zich doorgaans door pijn en of jeuk aan de anus en bloedverlies bij de stoelgang..Soms stulpen ze ook uit, maar dat hoeft niet.

Deel Deze Pagina