indalingsweeen of toch niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Britt16, Jan 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Britt16

Britt16 Actief lid

May 18, 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi,

Ik heb al gezocht op dit forum, maar daar schrijft iedereen dat ze steken hebben bij de vagina, en het gevoel dat er iets uitsteekt. Dat heb ik niet,

Maar ik heb pijn net boven mijn schaambotje. Alsof daar mijn blaas zit die heeeel vol is, en dat doet zeer :( . Ook voel ik het daar steeds steken.
    Zijn dit ook indalingsweken? Heb dit sinds gisteravond.

Liefs Britt

2. Britt16

Britt16 Actief lid

May 18, 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
  3. memke

memke Actief lid

Jun 15, 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    ik heb dat ook al een hele tijd, en dat is je bekken wat pijnlijk is, en ja of dat indalen is, volgens mij niet..
    Indalen dan heb je heftige steken in je vagina,en een druk onderin je bekken..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb sinds een paar dagen het gevoel dat er iets in mijn vagina zit, en daar voel ik dus ook schopjes enzo, soms ook steken...ik snap er helemaal niks meer van :(

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik voelde laatst dat mijn blaas letterlijk kleiner werd terwijl ik op de bank zat. En 's avonds heb ik pijnloze krampen, of pijnlijke steken.
    Volgens mijn vlos is het indalen begonnen.

6. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik had gisteren opeens toen ik van de winkel naar huis liep, erge gemene steken in m'n vagina, moest er gewoon even bij stil gaan staan.
    Deed behoorlijk zeer, en zo ging het een half uur lang, daarna was het weg.
    Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken, misschien iemand een idee?

7. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb ook erge druk op mijn schaambot en soms is het ook echt pijnlijk. Ik denk dat het de kleine is die daar op drukt. Maar ik kan het ook niet helemaal thuis brengen.

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dit is al m'n derde zwangerschap, maar ik heb nog nooit iets van het indalen gevoeld.
    En tja... heel vaak voel je wel es wat steken, of schoppen, of druk van onderen, dat hoort er gewoon bij, denk ik.
    Volgens mij voelen niet veel vrouwen het indalen echt. Maarja, als je iets voelt, dan wil je het ook graag weten he?
    Als je het zeker wilt weten, moet je het je vk of gyn vragen. Voor de rest is het volgens mij gewoon gissen.

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    die steken zijn normaal, ik heb dit ook gehad zo erg dat ik gewoon stil moest gaan staan en niet verder kon.
    Dit heeft met het indalen te maken omdat de kleine lager zit nu

die plopjes zijn denk ik schopjes(met haden/voeten) op je blaas of gewoon bewegingen onderin heel raar maja hoort erbij en is normaal!

succes allemaal!

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Ik heb ook van die steken gehad, echt tot in mijn vagina zo voelde het. En nu af en toe zo'n kramperig gevoel in mijn onderbuik.
    Volgens de vk toch oefenweeën of voorweeën. Hiervoor heb ik dus wel echt indalingsweeën gehad. Dat ging ook gepaard met die steken.
    Als je het leuk vind trouwens kun je bij de maart mama's meekletsen (bevallinglijstforum), daar kletsen we ook over deze dingen.

groetjes

11. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik heb gister toevallig de verloskundige gebeld met exact deze klachten, en zij vertelde me dat dit idd het indalen is. Ook noemde ze pijn in je liezen en bovenbenen. Daar had ik het nog niet over gehad, maar dat voel ik wel degelijk. Voel het ook behoorlijk rommelen nu. Heb me zitten verbijten op mijn werk vanochtend! Maar het zegt volgens de verloskundige niets over het tijdstip van bevallen, ik was nl bang dat dit wel erg vroeg was, maar ik hoefde me geen zorgen te maken.

12. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ga anders ook even langs de huisarts, het kan ook nog blaas onsteking zijn, dat voeld ook heel anders in een zwangerschap... test de assistent zo je urine even.. maar indalen kan ook heel goed hoor.
    succes

Share This Page