Argghh! Ik word gek van mezelf!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fizzy, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Al voordat ik zwanger was had ik precies in gedachten hoe de babykamer eruit kwam te zien. Tot in de details heb ik de afgelopen weken alles uitgezocht (nog niet gekocht hoor, op de meubeltjes na, die zijn neutraal, heb ik me in weten te houden :p) en in mijn hoofd al helemaal ingericht.

Werd ik vanmorgen wakker; álles moet anders!!! Ik moet en zal wat anders verzinnen, en wel NU! Want ik vind het toch niet mooi wat ik eerder al had uitgezocht (blij dat het nog niet op de muren zit :) dan wordt het pas echt vervelend :p).

Hebben jullie dit ook? Zijn dit de hormonen? Ineens kan ik walgen van mijn vorige idee en rust ik niet voordat ik een nieuw idee heb :p

(Ja, ik ben er vroeg bij, en ik heb nog even, maar ik wil graag aan de slag! :D)

Meerdere dames met soortgelijke verhalen? :D

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik zeg; Gevalletje nesteldrang icm hormonen...:D

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha ik denk normaal, nesteldrang en hormonen. Ik zelf herken het niet ik kom eigenlijk bijna nooit terug op een besluit dat ik maak en ben er ook altijd blij mee :) maar ik kan het me kijkende naar mijn hormonen en gedachtes af en toe wel voorstellen ;)

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb het met de naam, bij mijn vorige zwangerschap wist ik al heel snel wat de meisjesnaam moest zijn, we kregen een jongen en dus naam vastgehouden. Maar nu, ik moet niets meer van die naam weten, vind hem verschrikkelijk, mijn man word helemaal gek van me

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Jep hormonen!

Wacht even met plannen en inrichten tot je hormonen iets rustiger zijn :)

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja hier ook in mijn hoofd had ik al vie keer een bieuw thema bedacht voor de babykamer...en de namen... Dan was ik een paar weken in mijn sas want ik had voor beide DE naam. En ineens gaat het je tegenstaan en wil je toch weer wat anders. Zucht... Heel vervelend inderdaad.

7. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Haha gelukkig ben ik niet de enige! Wanneer worden die hormonen wat rustiger dan? Wil namelijk binnenkort wel een keer aan de slag! :D

Met de naam herken ik het ook al. Had al ruim een jaar DE naam in gedachten, mooi niet dus, heb inmiddels al weer een andere bedacht. :)

Nog even en ik durf niet meer op mijn eigen beslissingen te vertrouwen omdat ik ze toch veer verander :p eindigt dat straks in besluiteloosheid... grrrrr haha

Deel Deze Pagina