Grote buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door proudmama, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmama

proudmama Lid

26 mrt 2008
    26
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    Rijswijk
    Ondanks dat ik vele verschillende verhalen lees, de een heeft sneller een dikkere buik dan een ander, darmen kunnen opspelen etc. lees ik dan toch ergens een verhaal over iemand die zo een grote buik had, uiteindelijk bleek dat het niet goed zat, want er waren geen niertjes, schedel open enzo.. kortom geen levensverwachting want haar kind had al de grootte van organen van 40 weken, maar was pas in de 20, dingen die je niet wilt lezen als jezelf in blijde verwachting bent.

Bij deze vraag ik of er mensen zijn, net zoals ik, die al een aardige buik hebben vanaf 3 maanden, bij hun eerste zwangerschap, je kunt een blik werpen in mijn album als het niet lukt de foto hier te zien.

Alvast bedankt voor geruststellingen..

liefs

proudmama

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ja hoor, ook ik heb al een flinke buik. kijk maar is naar mijn album!
    ik was van mijzelf al niet super slank maar wat we nu zien is echt een zwangerschapsbuikje :) gewoon van genieten!

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ja hier ook hoor. Sommige zeggen tegen mij "ja je was ook al iets dikker geworden van te voren he" Dat zijn vriendinnen die ook een kindje hebben en naar zichzelf kijken maar voor iedereen is dat anders. Ik heb ook al een mooie buik, vondt dit wel in het begin stom want ik durfde m niet zo te laten zien. Echt ongeloofelijk ben je zwanger en heb je al een mooie buik en durf je m niet te laten zien!
    Sommige vrouwen zijn volgens mij ook gewoon jaloers dat hun niet zo`n mooie buik hadden....
    Ik ben in ieder geval trots nu op mijn mooie buik!

Groetjes cindy

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben al 3 x zwanger geweest voorbij de 12 weken inclusief deze keer.
    En alle drie de keren kreeg ik al heel snel zo'n dikke buik, net als jij.
    Mensen die me zien denken dat ik veel verder ben.
    Ik heb altijd veel vruchtwater gehad en ik draag helemaal naar voren. Als je me van achter ziet zie je niet dat ik n babytje bij me draag...maar oh whee als ik me omdraai! :)

5. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hier ook hoor derde zwangerschap met de 12 weken al aardig rond en alles gewoon gezond ;)

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik heb vrijdag nog een echo gehad en alles was goed. En ik heb een aardig buikje!
    Bij de een zie je het gewoon eerder als bij een ander.

7. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ook ik begon al vroeg in de zwangerschap te groeien. We hebben maandag een 2e 20 weken echo gehad en alles was goed. De groei van het kindje ligt helemaal op schema. Dus je moet je niet al te gauw druk maken. De één groeit inderdaad sneller dan de ander en daardoor is het ook al eerder zichtbaar. Ik vind het niet erg. Op deze manier voel ik me ook echt zwanger en de mensen om je heen zien het ook aan je. Het levert me heel veel leuke reacties op.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dit is mijn tweede zwangerschap, en ik heb ook een grote buik. Mijn kindje ligt keurig op schema. Ook bij de eerste begon ik al vrij snel te groeien en ik heb nu een gezonde zoon. Geen zorgen om maken meid, als je over alles piekert wat er mis zou kunnen gaan geniet je niet meer van je zwangerschap. En dat is nou zo zonde want het is zo bijzonder!

9. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wow, prachtig hoor, die grote buiken! Bij mij is het nog steeds een twijfelbuikje...is ze nou dikker of zou ze zwanger zijn...
    Ik hoop ook binnenkort een echte prachtige zwangerbuik te krijgen en er dan lekker mee showen.

Maar ik snap dat je je af en toe zorgen kan maken, maar zoals ik hier de verhalen lees, lijkt dat nergens voor nodig!

Geniet ervan!

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook met de 12 weken al een behoorlijke buik, maar met uk is alles goed heeft gewoon wat extra leefruimte.

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben nog maar 6 weken zwanger, maar mijn buik bgint ook al een beetje op te zetten.
    Hopelijk blijft het nu een paar weekjes zo, want krijg mijn cobertjes een beetje moeilijk dicht.
    En ik kan ook niet continue me buik inhouden.

Wil het bij 10 weken pas op mijn werk vertellen

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hier pas met een week of 24 een buik. Sinds 2 weken is ie ineens enorm!
    met 28 weken kreeg ik dus pas echt een buik.
    Ik maakte mij juist zorgen dat ik niet genoeg buik had ipv dat ie te groot was. Volgens mij zegt het niet zo heel erg veel over de gezondheid van het kindje hoor. Ieder lijf is anders..

13. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik heb ook wel een aardig buikje, maar niet zo groot als ik bij jullie op de foto's zie. Als je niet weet dat ik zwanger ben zou je nog kunnen denken dat ik gewoon een dikke buik heb :p

K zou er maar niet vanuit gaan dat het mis is, die kans is nogal klein toch :)

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier ook een "grotere" buik (zie album) en ben er supertrots op :D

15. Ik heb ook al een aardige buik iedereen ken het nu ook al bij me zien.. Heb ook aardig last van mijn buik

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    niet te druk maken hoor! Grote buiken komen veel meer voor dat kindjes waar echt iets mis mee is. Wel heel verdrietig hoor, maar de kans dat jouw dat ook overkomt is heel klein.
    Je kan ook veel vruchtwater hebben.
    Ik begon niet met een grote buik, maar na 30 weken kreeg ik een mega groeispurt. Elke buik is weer anders!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik kon met 6 a 7 weken mn gewone kleren niet meer aan en moest dus aan de positiemode geloven. Uiteindelijk bleek ik zwanger te zijn van een tweeling. En tot nu toe is alles goed met ze! Fotootjes staan ook in mn album.

Deel Deze Pagina