Hoi, Mijn zoontje spuugt na elke voeding (borstvoeding). Soms gelijk met het boeren al maar meestal als hij alweer in bed ligt. Het lijkt niet zoveel uit t maken of hij een goede boer heeft gelaten, hij spuugt toch wel. Wat kan ik hier aan doen? De huisarts heeft zantac voorgeschreven hebben jullie hier goede ervaringen mee? Verder worden mij alleen maar tips gegeven, zoals overgaan op flesvoeding dan kan ik dat indikken. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet. En ik heb ook gelezen dat het spugen meestal met een week of 6 wat minder zou moeten worden, maar het lijkt tot nu toe alleen maar erger te worden. Soms ben ik bang dat hij zijn complete voeding heeft uitgespuugd, hoewel hij daarna niet echt honger lijkt te hebben. Het komt er trouwens niet in een harde straal uit, meer in golven. Alvast bedankt!
Hallo, Excusses voor het late reageren. Door een aaneenschakeling van een aantal nare prive omstandigheden ben ik niet aan het forum toegekomen. De weken vliegen voorbij en voor je het weet is er een maand om. Hoe is het nu met jullie? Is het spugen nog steeds bezig? Hoe gaat het met zijn groei? Als hij een normale groei blijft houden en de huisarts geen reden voor verder onderzoek ziet zou ik me geen zorgne maken. Het spugen hoeft zeker geen reden te zijn om over te gaan op kunstvoeding. Ik ken Zantac niet, ik heb er eigenlijk nooit over gehoord bij spugende kindjes. Als je nog meer info wilt, ik probeer het forum nu weer bij te houden. Ik lees het wel. Succes Ilse