hey Ik weet niet of jullie hier ook problemen mee hebben maar ik heb sinds een 3tal weken heel veel pijn in mijn boven rug. Vooral bij het zitten en staan. Zolang ik rondloop of lig voel ik niets. Ik ga nu 2 keer per week naar een kine voor massage. Ook heb ik verschillende oefeningen mee gekregen om thuis te doen maar deze geven geen resultaat. Herkennen jullie dit ook? en wat doen jullie hier aan? groetjes!
Ik heb dit ook.. Heb vorige week onderzoeken gehad in het ziekenhuis maar kwam niks uit.. Waar je op moet letten is dat het met je nieren te maken kan hebben.. Nierstuwingen.. Maar dat zijn dan vaak soort van aanvallen. Ik heb het idd erg met zitten.. Ik heb ook last van mn bovenbuik ..soort van branderig..tintelig gevoel.. Best pijnlijk ook.. Ik denk zelf aan een knellende zenuw ofzo.. Kwestie van uitzitten dus.....
ja aan de onderkant van men ribben vooraan heb ik ook pijn... morgen mag ik terug naar de kine...hopelijk helpt dat een beetje. ik hoop dat jij er ook rap van je pijn verlost bent! maar zo te zien moet je niet heel lang meer?