Ik moet het ff kwijt hier hoor..Maandagavond ben ik van de trap gevallen, vanaf de bovenste trede! Toen ik eenmaal beneden was zat de schrik er goed in en barstte ik van de pijn. Gelukkig niet op m'n buik gevallen en met de baby is alles goed. Ik heb wel een gebroken teen opgelopen en wat schaafwonden en blauwe plekken. Maar wat schrik je toch als zwangere vrouw als je valt!!!
Ja indd zeker schrikken! Ik zou meteen in paniek raken om het welzijn van de kleine! Hoe weet je dat je kindje ok is? Ben je naar de VK gegaan? Ik let heir extra goe dop als ik de trap afga want ben soms zo onhandig! En ik ben blij dat ik Tycho al maanden terug geleerd heb om van de trap te lopen hoef ik hem niet meer te dragen want dat is helemaal geen doen meer zo'n dikke buik en dan nog een kind van 14kilo dragen! Voorzichtig aan doen met jezelf meis! x
De verloskundige vertelde me dat als ik geen bloedingen en rare klachten heb en de baby gewoon goed voel bewegen er niets aan de hand is. omdat een kindje best goed ingepakt zit in de baarmoeder. Dus daar gaan we dan maar vanuit.
Ow meid...weet nu wel hoe je je voelt..toenet kwart over 7 vd laaste trede me voet omgezwikt..mijn voet zwikt heel soms maar dan kan ik nog wel doornlopennen is het maar ligt maar nu...wel heel wat dik en pijnlijk...moest rut nemen ff vd ha-post en even aan kijken... Denk en hoop dat t nu bij ff flinkenrek blijft dan dat er ook iets kapot is.. Kan gelukkig wel beetje lopen maar wel zeer... Met de kleine gelukkig helemaal niks mee en mijn moeder schrok nog meer omdat ik meteen wist dat er niks met kleine was aangezien ik wist hie ik viel. Ene knie is ook dik maar dan vd andere been dan mijn enkel... Btw ik ben nu 37w en 4dagen.. Succes met je teen enz...