Dikke dip

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door palmie37, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo allemaal,

Ik zit hier nu op mijn werk en heb ff een ongelooflijke dip dus moet even mijn ei kwijt!
    Gisteren weer controle gehad bij ge gyn en alles was goed, daarna thuisgekomen krijg ik een ongelooflijke inzinking en heb giga lopen janken terwijl ik niet eens weet waarom.
    Vandaag op het werk is het giga druk, ben Receptioniste/Telefoniste en de telefoontjes vliegen me om de oren.
    Werk hier nog maar sinds een paar weekjes maar het valt me zo enorm zwaar, als klap op de vuurpijl komt er net iemand bij me die zegt dat de mensen hier klagen en dat ik teveel parfum gebruik.
    Ben het me niet bewust en dit is me ook nog niet eerder verteld, nu is mijn dip alleen maar erger en ik kan wel janken, zou het liefste nu naar huis gaan pffff...

Sorry voor mijn gezeur maar moest het ff van me af typen.

Liefs Palmie

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even vol houden is allemaal niet leuk en als ze dan ook nog gaan zeuren dat je te veel parfum gebruik kan ik me voorstellen dat je liever naar huis gaat,

Maar kop op deze dingen zijn normaal even een vlinke huilbui en miss is het daarna weer wat minder verwen je vandaag eens lekker doe eens wat leuks. Ga winkelen of baby dingen bekijken miss helpt het.

Ga wat lekkers eten of kook wat lekkers vanavond en laat ze maar zeuren zeuren zijn er genoeg in de wereld ze roddelen liever achter je rug dat te vertellen dat je te veel parfum gebruikt dat zegt meer over hen dan over jou, Morgen wat minder op doen blijven ze zeuren dan ligt het zeker niet aan jou dan zijn het een stelletje zuurpietjes.

groetjes Patrica en denk lekker aan je zelf vandaag ;)

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo meid dat is idd vervelend.
    ik was al emotioneel terwijl ik het werk al drie jaar deed en toch kon ik niks verdragen.
    ik snap het helemaal.
    dat gevoel ging bij mij door tot week 30 denk ik toen begon ik uit te zien naar het verlof hihi.
    te veel parfum ja sommige mensen kunnen zich er aan ergeren of vinden het stinken. ik zou zeggen gewoon wat minder op doen je bent er tenslotte nog maar een paar weekjes. of denken van schijt ik doe wat ik zelf lekker vind.
    nog een paar maandjes volhouden meid en dan lekker met verlof en genieten.
    veel succes op je werk en sterkte met de zware loodjes

liefs

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Dank je wel meiden!
    Tis echt moeilijk op het moment, ik kan echt niks hebben en ben zo gestrest brrrrrr, laat ik net ook nog de telefoon uit mijn hand vallen:$
    Dat van die parfum snap ik echt niet, nog nooit heeft iemand me verteld dat ik teveel op doe, voel me erg lullig nu:(
    Voel het ook in mijn buik in de vorm van kleine krampjes in mijn onderbuik maar dat zullen ook wel weer groeipijntjes zijn.
    Hoop dat het maar heel snel 17.00 uur mag zijn, kan ik ff thuis relaxen met mijn vriendje!

5. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey jij ook al zo'n dag:( vanochtend ik ook vol goede moed vandaag word het beter nou niet dus alles valt zwaar alles zit tegen en kan ook wel janken denk ik lekker rustig ff tv kijken k2 zoekt k3 herhaling zit ik gewoon mee te brullen tis toch erg :(ik snap helemaal niks meer van me zelf ik heb altijd een vecht lust en hoop optimisme maar die is ver te zoeken op het moment.

dus meid ik snap je helemaal nog 1 uur en 3 kwartier en dan kan je weg bij het gezeik en ff lekker bij je ventje in zijn arme vliegen en te veel parfum wat zei je zal ik morgen gelijk me bed uit stappen en hier heen komen ;) dan heb je er geen last van zeikerds

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Jij ook al Blommeke, tja onze hormoontjes zullen ook wel een beetje op hol zijn jkan het anders ook niet verklaren want mijn normaal gesproken optimistische humeur is op dit moment ook ver te zoeken....maar inderdaad nog 1.5 uur en dan kan ik weg pffff

Blommeke jij ook succes met je dip, het zal vast wel weer overgaan;)

7. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Pfff... vervelend he!
    Maar ja, tis nog 5 kwartier en dan is de hele avond voor jou.
    Ga maar lekker bedenken wat je wil gaan doen! Misschien ff lekker uit eten gaan? Dan ben je even helemaal weg van huis, werk etc.

8. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    en dat stomme sombere weer helpt ook al niet zullen we de wolken de schuld maar geven :Dteminste hier al een heledag een dicht pak:(en dan word je heumeur ook niet geholpen ik zal ook blij zijn als me vent thuis is die is even naar zijn moeder en de ander ligt op bed kon ik ook ff slapen maar jah lukt niet te veel spoken in me hoofd ;)

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Misschien een rare vraag maar kan je van stres een harde buik krijgen, heb op het moment het gevoel of er bovenin mijn buik een grote voetbal ligt, heel raar:$

10. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ja dat kan zeker meid vanavond echt even tijd voor je zelf nemen hoor is belangrijk voor ons doe ik ook vanavond ;)

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ga ik zekers doen, mag bijna naar huis gelukkig, en Blommeke jij ook een lekkere stresloze avond he:D

12. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    nog 10 min hahaha geniet van je rust vanavond groetjes

Deel Deze Pagina