Hallo, Ik ben nu 17 weken en een paar dagen zwanger! Vorige week naar de verloskundig geweest en mijn bloeddruk wordt steeds lager. Mijn bloeddruk was dit keer 100/50. Ik heb dan ook heel veel last van duizeligheid. Ik ging vandaag de keuken schoonmaken en ik werd me toch duizelig, en ik had het gevoel alsof mijn hartslag ook omhoog ging. Ik ben ook al de hele week moe. Heeft iemand hier ervaring mee? Of hebben jullie tips? Ik wil eigenlijk niet meteen de verloskundige bellen, maar ik vind het wel erg vervelend. Groetjes
Hallo, Mijn bloeddruk is bijna altijd 100 om 55 ook aan de lage kant alleen heb ik hier niet zo heel veel last van. Wel moet ik van de verloskundige op ijzer gaan prikken. geen idee wat je er tegen kunt doen
Voor wat het waard is: voor de beeb is het juist hartstikke gezond. Hooguit voor jezelf vervelend. Je kunt buillionnetjes drinken als je je wat slapjes voelt. Meestal helpt dat wel snel
Mijn bloeddruk is ook altijd laag, laatste keer was het 100/50. Moet zeggen dat ik er vrij weinig last van heb. Voor de beeb is het idd niet schadelijk, maar juist goed. En je mag zoveel dropjes eten als je wilt! mjammie! En idd bouillon wil ook nog weleens helpen. En gewoon alles een versnelling rustiger doen.. niet te snel opstaan etc.
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb in ieder geval zoethoutthee gehaald en ik eet me suf aan zoute dropjes .. haha.. Nu maar afwachten of het gaat werken!
Ik heb ook zo'n lage bloeddruk, 90/50. het beste zijn inderdaad zout eten en zoethout, dus drop is twee in een. Ik vind die lakrisal snoepjes lekker, van gewone drop wordt ik snel misselijk, Verder uitkijken als je opstaat, dit altijd langzaam doen, dus niet in een keer. Niet te veel/ snel bukken. Uberhaupt iets eten, dsuker bv kan ook werken, vaak is ook je bloedsuikerspiegel wat laag...
Ik heb er ook zon last van.. mijn onderdruk is bij de laatste drie controles 45. Ik word elke keer helemaal wazig en veel kun je er niet tegen doen..
Ook mijn bloeddruk is op zijn laagst 39 geweest en gemiddeld op de 45. Deze week had ik last van krampen en dat is dan lastig opvangen. Ik loop meerendeel met sterretjes en vogeltjes boven mijn hoofd. Ik vraag mij zo nu en dan af hoe dat tijdens de bevalling moet als ik nu al bij het minste geringste flauwval..komt tijd komt raad denk ik dan maar .