Hoi, Ik heb een vraagje. Wij zijn bezig om een tweede kindje te mogen krijgen. Ik ben in feb gestopt met de pil. Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen, mijn eisprong is op dag 17. Dan het volgende, de afgelopen cyclus viel mijn eisprong zoals gewoonlijk op dag 17 (dag 17 positieve ovulatie test). Op dag 26 en 27 had ik licht roze afscheiding (heb ik normaal nooit), ik dacht dus aan een innestelingsbloeding. Helaas kreeg ik mijn menstruatie op dag 28. De menstruatie was veel heviger dan anders en duurde ook 8 dagen (normaal 4 a 5). Ik voelde me ook echt zwanger van dag 18/19 tot en met dag 25. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me ook echt zwanger, ik wist ook zeker dat ik zwanger was, al voor de positieve zwangerschapstest. Heb ik nu een miskraam gehad? Liefs Minifien
Hallo, Dat is helaas zo niet te zeggen. Zou je een positieve test hebben gehad dan wel maar dat weten we niet. Het zal altijd gissen blijven. Groetjes Ineke
Dank je voor je reactie. Jammer dat je me geen zekerheid kan geven, maar ik snap het wel. Nu maar hopen dat het deze ronde raak is en geen MK.