In de vijfde en zesde week was ik erg misselijk. Deze week ben ik nog nauwelijks misselijk, wel ben ik nog regelmatig weeig. De eerste weken was ik erg moe en sliep erg slecht. Sinds deze week slaap ik beter, hoef er minder uit om te plassen omdat ik er meer rekening mee houd en ben ik ook minder vermoeid. Wel groeien mijn bortsen nog steeds en doen ze veel pijn. Toen ik misselijk was, was dat vervelend maar voelde ik me echt zwanger. Nu de misselijkheid minder is, ben ik ook wel eens bezorgd. Wie herkent dit?
Er zit inderdaad iets dubbels in symptomen. Het vertelt je dat je zwanger bent bent, maar tegelijk heb je er last van. Er zijn veel vrouwen die niet of weinig misselijk zijn. En onzekerheid hebben er heel erg veel last van. Ik ook. Misselijk ben ik bijna niet geweest, af en toe een vlaag, maar meer niet. Nu ik een eerste echo heb gehad, voel ik me veel rustiger en minder onzeker.
Hoi, t kan maar zo dat het volgende week weer terugkomt hoor; zwangerschapskwaaltjes komen en gaan! Geniet ervan als je je goed voelt en vertrouw op je lijf. (k weetut, dat is makkelijker gezegd dan gedaan! ) Ik had helemaal nergens last van en dan is het moeilijk te geloven dat alles nog goed is en zo zijn er veel mama's in spe met mij! Goede zwangerschap gewenst! Groetjes sanneke