6 dagen voor me NOD

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sofia1978, Aug 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Hallo
    Ik zit 6 dagen voor me NOD,kun je dan al last hebben van je borsten???alleen erg last van me borsten.En wat pijn in de onderbuik gehad deze week!!! Ik ben niet misselijk of moe.Ik voel me verder prima.Maar we zijn wel bezig met een 2de,en we hebben het ook in ONZE tijd gedaan,zeg maar.

Ik weet het niet meer van onze eerste!!!hahaa

Groetjes

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Hoi Sofia,

Ik heb al vanaf mijn eisprong pijnlijke borsten en een gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Sinds een paar dagen lijk ik ook steeds meer misselijk te worden..ik weet het niet het is afwachten allemaal. De vorige rondes dacht ik ook van alles te voelen maar dat was helaas mijn lichaam die me voor de gek hield! Succes met zwanger worden!

3. Superano

Superano Actief lid

Aug 26, 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies hetzelfde hier; alleen niet misselijk!

4. carmen78

carmen78 Actief lid

Aug 22, 2010
    122
    0
    0
    Het zou kunnen, ik was 6 dagen voor mijn NOD heel erg misselijk. Ik ruik geuren ook veel heftiger dan normaal. ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en had een test gedaan en zag heeeel erg licht een streepje, 2 dagen later duidelijker en nu zie je het gelijk opkomen ( 2 dagen voor NOD)
    Wij waren ook bezig voor een 2e, en gelijk in de 1e ronde raak dus.

Ik hoop voor je dat het positief is.

5. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

May 5, 2010
    113
    0
    0
    Bij mij was het een absoluut een teken dat ik zwanger ben, heb namelijk anders nooit last van mijn borsten........Ik merkte het ook net na mijn eisprong en jawel een paar dagen terug een positieve test, ik wist het gewoon zeker dat het zo was!

Hoop voor je dat zo mag zijn!!!:D

Succes...

Liefs

6. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Ik heb dit ook: echt al vanaf een paar dagen na mn eisprong een soort beurs gevoel aan beide borsten. Het is net als spierpijn: als je erover wrijft voel je hoe beurs het is, af en toe steken en brandende/pijnlijke tepels. Verder continue zeurend gevoel in mn baarmoeder en steken in mijn linker lies. Ik ben benieuwd, ik moet nog tot dinsdag. Lastig he? Dat wachten. Succes!

7. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Ik zit nu pas 5/6 dagen naar mijn eisprong en het lijkt erop alsof ik zwanger ben, of me lichaam een loopje met me neemt.

Pijnlijke tepels als ik er lichtjes in knijp ( doe ik dus ook niet meer haha )
    4 dagen naar eisprong de hele dag het toilet van dichtbij gezien ( en dan vooral erin gehangen haha )
    Steekjes in schaamstreek ( niet prettig )
    Krampen in onderbuik en onderrug

Pffff, en nu nog wachten totdat ik mag testen, hoe zie ik die dagen vol te brengen

8. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Het valt me op dat ik wat gellige afscheiding heb!!!En als het goed is moets ik 18-08 me eisprong krijgen.Dan heb je nu toch geen last meer van afscheiding????

Share This Page