Buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tonneke, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Voor degene die al wat verder in hun zwangerschap zijn:

mijn buik begint nu opeens goed te groeien. Vandaag had ik echt het gevoel alsof ik constant me buik uit zette (niet expres dan natuurlijk)..
    Ik werd er echt heel moe van en me buik staat ook echt strak.

Voelt het nou zo om zwanger te zijn met een dikke buik?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik weet niet hoe groot jouw buik nu is maar ik had dat gevoel pas vanaf week 29 en dat is inderdaad niet overgegaan.....dat heb ik nu nog steeds ;)

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Fijn haha

Nog niet heel groot maar ben vrij klein 1,64 dus denk dat ik er misschien eerder last van heb? Je ziet wel echt dat ik zwanger ben (rond buikje). Wordt nog wat de komende weken haha

4. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Daar heb ik de laatste paar dagen ook last van. Dat als je loopt of staat je buik erg uitzet, terwijl je het niet bewust doet. En als ik het er dan op let voelt het ook niet echt prettig. Net of het helemaal strak is, nu draag ik ook erg naar voren, misschien dat dit de oorzaak is. Of de kleine is weer lekker aan het groeien..

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb het af en toe. Soms is mijn buik heel strak maar de volgende dag kan dat ook veel minder zijn. Ik weet welk gevoel je bedoeld.

6. Kimmie27

Kimmie27 Lid

24 jul 2008
    79
    0
    0
    Ik ben net zover als jij, en ik heb het ook, het gevoel alsof mijn huid van mijn buik gespannen staat. Soms jeukt het ook en doet het bijna pijn.
    En het is helemaal erg als ik veel lucht in mijn darmen heb of (voor een grote boodschap:oops: ) naar de wc moet.
    Ook heb ik als ik sta af en toe het gevoel dat mijn buikspieren het niet meer trekken, dan heb ik de neiging mijn buik te gaan ''tillen'' hahaha!
    En dan kan ik het best even gaan zitten of als ik thuis ben gaan liggen.

7. tettje55

tettje55 Lid

10 feb 2009
    12
    0
    0
    overrijssel
    nou bij mij is er bijna nog niks te zien :(
    je ziet een kleine ronding, een soort van teveel gegeten idee.
    vind het niks aan dat ik zolang moet wachten, helemaal als ik kijk naar mijn omgeving.
    we gaan dan ook nog trouwen 2 maart, had gehoopt dat er dan wel een buikje zou zijn, maar die kans schat ik erg klein.
    hopelijk komt het vast vanzelf goed :)

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

meid in een paar weken kan veel gebeuren met je buik hoor ;)

9. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Met 17 weken had ik ook nog niks hoor. Een klein beetje en opeens was daar mijn buik! Komt helemaal goed!

10. tettje55

tettje55 Lid

10 feb 2009
    12
    0
    0
    overrijssel
    okee bedankt allemaal,
    daar gaan we dan maar vanuit he ;)
    het komt ook daardat ik mensen heb gezien die hadden al zon dikke buik
    en dat al met 10 weken?
    ach ja, straks zeg ik, ik wou dat me buik iets minder dik was hahaha :D

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Bij mij ook pas vanaf week 19 een enorme groei spurt, ineens ziet iedereen dat ik zwanger ben :D

Deel Deze Pagina