Even een vraagje ben nu 6 dagen overtijd januari gestopt met de pil ivm kinderwens. Vrijdag test gedaan die was negatief nu heb ik sinda gisteren erge pijn in mijn onderrug kan dat van het ontpillen zijn?
Kan idd menstruatie zijn. Heb het ook wel halverwege de cyclus. Bovendien kun je je 'menstruatie' met pil ook absoluut niet vergelijken met je menstruatie zonder pil... Weet niet hoelang je al aan de pil zat?
Hallo! Ik herken je klacht wel, ik ben in feb. gestopt dit jaar met de pil en heb eigenlijk al af en aan last van mijn onder rug, terwijl dit niet iets is wat ik herken, maar zoals hierboven al aangegeven word je 'natuurlijke' ongi is toch anders dan met de pil en kan dus ook andere klachten geven, ik denk zelf dus ook dat ik die klachten heb door het ontpillen idd. succes!
Is dit je eerste pil loze maand? anders kan t ook misschien een late eisprong zijn mijn eerste eispron deed bij mij ontzettend zeer die voelde ik tot in me rug. Die trok van me zij zo naar me rug dat was echt pijnlijk...