Ben voor de vierde maand op rij overtijd. Heb bultjes op mijn borsten, wass vanochtend in een verzorgingshuis, waar soep gemaakt werd, werd accuut misselijk, ben moe s'middags dat ik bijna omval. Maar ik durf niet meer, weer een teleurstelling. Wat zouden jullie doen, wachten of toch testen?
Tsja toch testen denk ik... maar ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen, de vorige keer dat ik met de pil gestopt was moest ik ook altijd een drempel over om toch maar te gaan testen, bang als ik was mezelf voor de gek te houden... Maarre, ik ben nu wel nieuwsgierig
Ben zo bang dat het weer een teleurstelling word, is de test negatief en dan kun je weer zitten afwachten, wanneer dat duiveltje es een keer komt. whaaaaaaaaaaaaa
Met mijn zoon kon ik op de 33 dag positief testen, maar toen had ik een cyclus van 28 dagen, en afgelopen maand van 33 dagen, dus ben een beetje de kluts kwijt. En ik wil zo graag!!!
Je zegt dat je voor de 4de maand overtijd bent. Hoe lang waren die cyclussen dan? Ze zeggen altijd dat je van je langste cyclus moet uitgaan. Ik zou dus nog even wachten.
Fijn he als je dan zo'n piepklein babytje ziet springen, moeilijk voor te stellen dat het echt in je buik rond zwemt. Fijne zwangerschap
ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet. je kan natuurlijk proberen een paar dagen te wachten als je het geduld daar voor hebt. het is natuurlijk zo dat je steeds weer teleurgesteld bent en je jezelf dat wil besparen, daarbij komt ook nog eens dat iedere keer zo`n test kopen natuurlijk ook niet ieders hobby is.