ik heb als ik op bed lig echt last van mijn buik. Het is niet zo zeer echt pijnlijk, maar soms ook wel. ik kan alleen maa rop mijn linkerzij liggen. Als ik op mijn rechter lig doet het pijn onder in mijn buik en als ik op mijn rug of buik lig voelt het ook niet lekker.. Maar op een gegeven moment weet ik gewoon niet meer hoe ik moet liggen.. Waar komt dit door weten jullie dat?? En ik heb echt pijn onderin mijn buik.. al dagen... Het zijn niet alleen steken maar gewoon continu pijn.. Maandag naar de vk en daar ga ik het ook vertellen.. Weet iemand wat dat kan zijn? Zullen dat ook de banden zijn.. Heb het vooral ook als ik bijv heb gezeten en dan op sta.. Echt een soort drukkende pijn...
hey meid,erg is dat he!! ik heb dat dus nu sinds 2 dagen en ben nog maar 6 weken!! ik heb er ook al een toppic over geopend... dinsdag moet ik naar de vroedvrouw en ga er ook ff om vragen,heb je heb niet als je gewoon zit?? want dan heb ik het zo nu en dan ook wel.. liefs annechien
oww haha d8 al..heb je trouwens al eens gedacht aan blaasontsteking? dan hof je niet erse pijn bijhet plassen te hebben hoor ik heb al wel 20 ker blaasontsteking gehad en had nooit pijn alleen op den duur pijn in de buik, ikben zelfs een keer veel t vroeg bevallen doordat ik een best blaasontsteking had onopgemerkt.
blaasontsteking, weet ik niet... ik denk het niet want mijn urine is pas gecontroleerd bij de vk ook. Maar ik heb het niet met plassen ofzo...
nou t zit vast wel goed joh zolang je geen erge krampen of bloed ofzo krijgt lijkt t mij bandenpijn of je darmen die gevoelig zijn ofzoiets onschuldigs, kheb na 5 zwangerschappen al heel wat pijntjes gehad en ik ken dat wel weet alleen niet wat t was.
hmm nou ja.. dan hou ik het maar op bandenpijn... morgen naar de vk hartje luisteren.. hoop zo dat het goed gaat.. ja dan ben ik 11 weken en 1 dag.. dan geloof ik er wel in dat het goed gaat komen.. of is dat te voorbarig nee toch??