pijn in de zij?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vissie26, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik heb zo'n pijn in mijn linkerzij zeg maar bij de heup en lager. Hoort dat bij een zwangerschap?

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Dat is moeilijk te zeggen zo.
    Waar zit je in je cyclus?

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Geen flauw idee. Ik slikte de pil tot voor kort, maar kreeg in de week voor de stopweek zwangerschapsverschijnselen. Dat is allemaal verergerd. Maar ik heb nu behoorlijk last in mijn zij. Vooral links en af en toe rechts. Mijn schaamstreek is gevoelig. Mijn liezen zijn gevoelig. Onderbuik is pijnlijk. Als ik zit wordt het erger en als ik dan weer een stukje gelopen heb weer minder. Het is echt goed pijnlijk.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

probeer even uit te rekenen wanneer je ongi zou moeten worden, test een of twee dagen later. mocht je toch negatief testen en niet ongi worden maak dan even een afspraak met je huisarts.

succes met de onzekerheid!

5. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Mijn menstruatie is al 2 weken geleden geweest, maar veel korter en zonder gebruikelijke klachten. Ha ben ik al 2 keer geweest. Ik heb al getest. postitief en zh negatief. Ik snap het dus niet meer.

Ik heb alleen auw, auw...en nog eens auw. Ik ga straks de huisartsenpost bellen. Ik word niet goed van de pijn. Nu weer verplaatst naar het midden.

6. Angel Eyes

ja als je echt zo erg pijn heb dan indd even naar de doc. Laat even weten wat ze zeiden

sterkte!

7. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    De huisartsenpost dacht aan blaasontsteking. Net urine laten testen. Blaasontsteking is niet aangetoond. Mijn god...dat rotlichaam. De pijn is dus nog niet verklaarbaar. Ze vond wel mijn onderbuik gespannen en gevoelig. Als het niet minder wordt moet ik terug komen. Potvolkoffie...wordt hier gek van.

8. Angel Eyes

jeetje, nou even geduld nog. helpt het niet als je een paracetamol neemt?

9. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik krijg paracetamol niet weg. Ik begin me nu toch wel zorgen te maken over mijn lichaam. Wat nu te doen?

10. Angel Eyes

ja kan me voorstellen. meid. Ik ben geen dokter dus kan je niet zeggen wat te doen. Wordt het echt te erg bel je nog een keer. ze zullen je toch echt even moeten onderzoeken hoor.

11. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ze heeft even de buik onderzocht en daaruit blijkt dat alles onder de navel gevoelig is voor druk en pijnlijk . Dit van links naar rechts en inclusief de schaamstreek.Ze heeft er verder geen conclusies aan verbonden.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Vissie lieverd,

Wanneer ga je vragen of ze bloed willen trekken bij je, ook al ben je bang voor naalden?

Dan weet je het binnen een paar dagen zeker en hoef je niet meer zo in onzekerheid.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Eisprong?

14. Angel Eyes

dat zou zomaar kunnen. ik had soms echt een pijnlijke eisprong. maarja ze was aan de pil dus dan heb je toch geen eisprong? of zeg ik nou iets heel raars?

15. droppies

droppies Lid

6 okt 2006
    17
    0
    0
    hotelmedewerker
    noord brabant
    hallo
    ikhad dat ook heel erg vanmorgen.. eerst links en toen weer rechts,ik dacht ook eerst mijn eisprong maar die doet meestal niet zo"n pijn.. ik vroeg me ook af wat het was maar nu is het weer weg.

16. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Gisteravond nog een keer geweest. Het is niks ernstigs. het is ws een darmvirus, maar de pijn past ook goed binnen het plaatje van de zwangerschap.

17. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Assistente gisteravond had er ook nog over of de de menstruatiebloeding geen innestelingsbloeding kon zijn gezien het verlies van lichtrood helder bloed en de duur van 2 dagen voor de bloeding weer over was.

Deel Deze Pagina