pijn in eierstok?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mvKyano07, Feb 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mvKyano07

mvKyano07 Lid

Jan 12, 2009
    54
    0
    0
    Ben mezelf volgens mij weer gek aan het maken...
    Heb nml sinds een paar dagen een wat licht zeurderig gevoel in mn rechter eierstok.
    Dit is toch raar als je zwanger bent ofniet? Nou voel ik heel licht links ook wel wat... maar veel minder.
    Gewoon soms bij het lopen en bewegen...en als ik er een beetje op duw.
    Heb dat bij mn vorige zwangerschap niet gehad...niet dat ik me kan herinneren tenminste.
    Is dit herkenbaar voor iemand? Zoja wat zou het kunnen zijn?
    zou het misschien toch uitstralende pijn vanuit de baarmoeder kunnen zijn? Vanwege het groeien?
    Of rijpen er nog eitjes? Want het voelt hetzelfde als een aankomende eipsrong... of het allerergste een bbz?
    Nou zijn jullie geen gyn's haha dat weet ik wel...maar ik hoopte op wat ervarings-antwoorden.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Misschien dat het je banden zijn die je voelt? Bij een 2e zwangerschap is alles toch al een keer uitgerekt geweest en wordt alles sneller week volgens mij, waardoor je eerder last kunt hebben. Bij mij voelt het nu een week alsof ik ongesteld moet worden, ik heb wat last van mijn rug en moet veel plassen, dat had ik bij Eva helemaal niet.

Als je je echt zorgen maakt zou ik je verloskundige/gynaecoloog bellen, maar ik zie dat je de 12e al een echo hebt, dus dan weet je ook of het goed. Succes!

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik heb dat ook. Maar toen ik goed ging nadenken zit de pijn meer naar echts en niet zo diep dus ik denk dat het bij mij spieren en banden zijn.
    Het zijn van die prikkende steekjes. ik heb ze ook als ik nies bijvoorbeeld

4. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

Dec 17, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    geen idee wat het was, maar had het ook rond die tijd. Echt best stekende pijn in mijn rechter eierstok. Weet nog dat ik toen ook helemaal in de stress zat, maar was gelukkig niks... Ging ook gewoon weer weg na een paar dagen. Zal er wel bijhoren....

5. mvKyano07

mvKyano07 Lid

Jan 12, 2009
    54
    0
    0
    thnx voor de antwoorden
    dus het hoeft niet persee wat ernstigs te zijn gelukkig.
    pff ben blij als donderdag de echo goed is. De dagen lijken weken momenteel. Vast wel voor velen herkenbaar :)

Share This Page