Pijn in eierstokken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pandatje, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandatje

pandatje Nieuw lid

18 dec 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik weet niet of ik hier helemaal bij het juiste forum zit, maar ik heb al een week elke keer steken in mijn onderbuik bij mijn eierstokken, het voelt alsof ik een eisprong heb. Die voel ik normaal altijd, maar dan zijn de steken aan één kant en het duurt ongeveer een dag. Nu voel ik het aan beide kanten - de ene keer links en dan rechts en dan aan beide kanten tegelijk. Het is al een week zo, met dagen dat ik nauwelijks wat voelde en andere bijna continue pijn. ook heb ik sinds gisteren wat bruin bloed! Ben in november met de pil gestopt en zou eigenlijk volgende week ongesteld moeten worden, maar het voelt nu alsof het al komt. Maar was vanochtend en vanmiddag ineens misselijk en het voelt allemaal anders dan normaal. Ik had 2 jaar geen pil geslikt en was een paar maanden geleden weer begonnen, maar nu toch weer gestopt omdat we graag zwanger willen worden. Zou dit door de pil kunnen komen? Wanneer is de beste tijd om een test te doen? Mijn menstruatie is altijd wel onregelmatig geweest, maar ik heb nooit krampen gehad of andere pijnen als ik ongesteld was.
    Ik hoop op jullie reacties.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan door het ontpillen komen dat je al die klachten hebt. Je cyclus kan erg van slag zijn. Je kunt na 28 dagen testen, maar je hebt ook kans dat je cyclus veel langer duurt. Afwachten maar.

Mirjam

Deel Deze Pagina