Herkent iemand dit? Ik heb vorige week krom gelegen van de pijn in mijn endeldarm... Nog nooit gehad. Nu 2 á 3 dagen overtijd. Zou het iets te maken kunnen hebben met een eventuele innesteling? Herkent iemand dit?
Heb ook zo iets gehad na mijn eisprong begreep er niks van kon gewoon niet zitten en riep auw auw flinke Velle steken. Maar om dan aan een innesteling te denken weet ik niet. Gr bambe
Meer omdat ik veel hoor over hetgeen wat je kan voelen bij een innesteling. En dat je baarmoeder begint te werken richting zwangerschap. Het is toch allemaal aan elkaar verbonden/bij elkaar in de buurt ofzo. Eerst hele erg steken voor en het trok zo naar achteren. Nog nooit gehad en ben nu over tijd. Vond het allemaal zo toevallig!
Waarom doe je niet een zwangerschapstest als je toch overtijd bent? Weet je direct of je zwanger bent en het er misschien mee te maken had.
Omdat ik dat niet gelijk wil doen. We proberen al heel lang.. en ik heb het te vaak gehad dat ik dacht iets te voelen of er iets aan te linken en dan toch ongesteld werd. Dus test op z'n vroegst pas morgen denk ik.
Dat gevoel ken ik wel ja, wij zijn ook 15 rondes bezig geweest voordat ik zwanger was en testte ook pas 2 dagen na mijn NOD omdat ik niet weer een teleurstelling wilde en was toen toch echt zwanger. Als je een paar dagen overtijd bent dan zou een zwangerschapstest toch positief moeten aangeven. Succes!!!
Proficiat meid!!! Heb het ook gehad en een nacht zelfs bijna na de eerste hulp geweest zo n last van me onderrug gehad woow en dag erna hele dag buikpijn was een week na eisprong en nu voel ik niks bijzonders kan pas dinsdag testen. We zullen zien of die endeldarm ook bij mij iets te maken had. Gr bambe
Wat fijn, ik ook goed. Testte 3 dagen na NOD voor 't eerst. Heb over het algemeen weinig kwaaltjes maar probeer erop te vertrouwen dat het goed zit. Jij last van kwaaltjes?
Een week na me innesteling voelde hele erge pijn in me onderrug en zeikant leken wel weeën wilde bijna 112 bellen zo erg pijn had ik. Dag erna buikpijn en toen verdween het. Wel pijnlijke borsten toen tijdens eisprong daarna verdween het als de zon. Dacht vreemd normaal altijd pijnlijk borsten en nu helemaal niks en ik sliep na me eisprong heel veel. Viel direct in slaap op de bank.
Zo spannend dus eerst iui zwanger geworden had 3 eitjes😣 dus het is de vraag of een of meer zijn..
Heb nog niet gebeld. Denk rond 8 weken dat ze echo doen. Spannend voel niks maar wel steeds beetje misselijk pff spannend. Hoe is het met jou? Eerste kindje en hoe oud ben je? Ik ben 27 word me 2e kind.
Super spannend! Ik volgende week vrijdag eerste echo. Ben 29, eerste kindje na heel lang erop te moeten hebben gewacht. Blij maar ook zo spannend. Hopelijk blijft het goed gaan.