HELP! Mijn dochter wordt 7 december 4 jaar. En we hebben echt geen idee wat we haar moeten geven. Voor mijn gevoel heeft ze alles al, en ze krijgt een hoop met Sinterklaas. Het is geen poppenmeisje, we hebben al een keukentje staan. Knutselspullen (klei etc) krijgt ze van oma voor haar verjaardag, ze krijgt 3 sets van Playmobile. Wij hebben voor Sinterklaas zo'n hondje wat meeloopt gekocht, ze krijgt een kappop met make-up... Ze heeft nog een goede fiets... Ik zoek dus een wat 'groter' cadeau voor haar verjaardag, rond de 60-70 euro. Wie denkt mee?
Mijn dochter wordt 9-12 4. Maar zij is juist wel een poppenmeisje. Houdt jouw dochter van bouwen? Dan is Lego Friends misschien wel wat of anders Kapla? Een step? Mijn dochter krijgt een fiets maar anders was dit boomhuis een goede optie geweest Speelgoed Magische Speelboom
lego een op afstand bestuurbare auto een tafeltent een schommel/glijbaan kapla haba knikkerbaan met geluid een eigen radio met cd-tjes een computerspel een zitzak/poef of zo'n schommelstoel van ikea waar je je in kan verstoppen of een huisdier
Bedankt voor jullie ideeen!!! Ze komt echt om in de Playmobile, dat vind ze ook leuk. Maar goed, ze heeft een huis, zwembad, ark van Noach, camper en een compleet dinopark. Ik vind het wel even genoeg. En ze wilt inderdaad de kat inruilen voor een hond hahaha. Maar dat wil mamma niet Fototoestel heeft ze al, ook een storio. Ze heeft oma's en een tante die dr altijd erg verwennen... Eigen radio met cdtjes vind ik wel een hele goede, die heeft ze nog niet! Step wel en rolschaatsen is ze nog een beetje jong voor of niet? Leuke ideeen, daar kan ik wel wat mee!!
Zelf heb ik geen ervaring met meiden haha! maar LEUK een meisje!!! ) heb ff de andere reacties niet gelezen maar wat in me opkomt: schommel lijkt me echt leuk! of boomhut als je de ruimte hebt haha! een echt diertje (konijntje)??? schaatsen? een mooie fiets? een muziekinstrument? (keyboard) of jaarabonnement dierenpark of ander park in jullie buurt...
Mijn dochter is in september 4 geworden rolschaatsen gaat haar prima af. Maar als ze nog geen cd speler heeft zou ik daar voor gaan. Onze dochter draait al sinds ze een jaar of 2 is heel graag cd'tjes op haar kamer. Wij hebben destijds gekozen voor een grote grove cd speler zodat ze em prima zelf kan bedienen
Mijn dochter krijgt een portable dvd speler, daar kun je ook cd-tjes op afspelen. En een hello kitty kist/bankje helemaal vol met allerlei verkleedspullen.