pijn in hele buik en ribben!!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by miep79, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miep79

miep79 Lid

Jun 16, 2008
    76
    0
    0
    hallo,

ik heb misschien een gekke vraag,maar denk dat jullie als verloskundige dit misschien wel weten.
    Vijf weken geleden ben ik bevallen van ons zoontje Tycho,16 dagen te vroeg,maar helemaal tiptop gezond!!!
    Ik had n te hoge bloeddruk dus vandaar dat hij wat vroeger is dan normaal.

Nu heb ik sinds een week of 2 ontzettend last van mijn buik en ribben,t is net of er een trein overheen is gereden,zo beurs en pijnlijk is het. :cry: :cry:
    Ik kan zelfs de kleine moeilijk op mijn buik hebben omdat dit zo zeer doet!!

Als ik maar vooral niks doe en rustig stil zit is het te wel te doen,maar ja dat lukt niet echt met een klein kindje. :D

Ik heb wel eea gegoogled maar weinig gevonden,ja iets over diastase maar heb geen bult ofzo op mijn buik.
    Ik hoop dat jullie weten wat dit is...

groetjes een trotse mama :baby:

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi miep79,

Nog van harte gefeliciteerd!!!

Ik denk dat het spierpijn is, je spieren komen weer terug in hun normale stand en je gaat steeds meer doen.Lekker wandelen,boodschappen. Je spieren zijn het niet meer gewend.
    Het zou over een week aanzienlijk minder moeten zijn is dit niet zo, ga dan even langs je huisarts misschien dat hij weet wat het is.

Imke

Share This Page