hoi hoi, Ik ben nu 19 week zwanger en heb sinds 2 weken af en toe pijn in mijn linker heup/zij net iets boven de lies... Vooral als ik s morgens wakker word en naar het toilet wil gaan en naar beneden loop dan beginnen de steken al, zodra ik op het toilet ga zitten en begin te plassen word het steeds erger ook komt er dan minder urine dan anders en vervolgens kan ik een paar uur (soms langer) amper lopen zodra ik mijn been beweeg doet het heel erg pijn. Ik heb mijn vk gebeld en die dacht aan blaasontsteking heb dit laten controleren dit heb ik dus niet. En heb ook geen koorts dus nierbekontsteking was het ook niet zei ze. Wat kan dit nog meer zijn? Oja weet niet of het er mee te maken heeft maar heb ook vaak tintelingen in mijn benen en voeten groetjes melanie
Hoi Melanie, het klinkt ernaar dat er door de zwangerschap spieren en zenuwen worden afgekneld in combinatie met wat lichte bekkenklachten. Ik raad je aan om eens langs een osteopaat te gaan. Deze mensen hebben van dit soort klachten verstand en kunnen je dnek ik wel helpen. Groetjes Brigitte