Klieren, en bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MrsX, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsX

MrsX Lid

9 aug 2006
    20
    0
    0
    Hallo,
    ik heb even een vraag; ik heb al een paar dagen last van mijn borsten maar nu lag ik gisteren lekker lui op de bank en in ene voelde ik in mijn linker borst als het ware alle klieren lopen. Het is toen na ongeveer 20 minuten weer wat afgezakt maar nu voel ik het weer, wel minder erg als gisteravond. Als ik nu ook aan de linker kant van mijn linkerborst druk dan doet dat echt zeer. Nu ging ik net naar het toilet toe en nu vond ik wat bruin bloed in mijn onderbroek. Ik heb over precies een week mijn NOD, maar weet niet zo goed wat ik met bovenstaande aan moet. Heb nog nooit last van mijn borsten gehad.

Komt dit vaker voor?
    Alvast bedankt voor het beantwoorden.

ps ben nog vergeten te vermelden dat ik maandag en zondag tijdens het plassen (heb het maar 1x gehad per dag) echt in mijn linker liesstreek een hele erge ferme steek voelde. Wie weet heeft dit er iets mee te maken? Of kan het iets van bandenpijn zijn? Maar goed ik weet niet eens of ik wel zwanger ben...

Groetjes Mrs X

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Mrs X,

De klachten van de borsten en het bruin afvloed zijn klachten die ook gepaard kunnen gaan in menstruatie cyclus. Ook als je die klachten nooit eerder heeft gehad, en ja het zou ook kunnen betekenen dat je misschien heel pril in verwachting bent. Alleen dit moet een test uitwijzen, het is dus echt een kwestie van afwachten en geduld.

Bandenpijn, zijn niet alleen stekende pijn maar ook wat kramperig gevoel, zeurderige pijn. Het is niet dat dit eenmaal zo is, meestal komt dit vaker voor en zien we later in de zwangerschap, na de 8 weken ongeveer.

Ik zou proberen rustig af te wachten en mocht je overtijd zijn, succes met testen. Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling.

Groetjes,
    Japke

3. MrsX

MrsX Lid

9 aug 2006
    20
    0
    0
    Hoi Japke,

Bedankt voor het beantwoorden! De pijn in mijn klieren heeft nu plaats gemaakt voor harde tepels, en gisteren/eergisteren was ik de hele dag misselijk. En inderdaad ik had donderdag/vrijdag de gehele dag een beetje ongesteldheids-buikpijn. Een heel vervelend zeurderig gevoel.
    Ik weet het niet, helaas moet ik maar afwachten tot volgende week donderdag. Maar al die andere symptonen... ik vind het toch een beetje vreemd!

Fijn weekend.

Deel Deze Pagina