Ik kom net van de kapper af en ik heb daar gevraagd of het kwaad kan om je haren te verven. Ze wisten het echter niet zeker. Ik heb mijn haren wel laten verven. Maar voel me nu wel schuldig, kan het kwaad als je je haar verft tijdens de zwangerschap? Ik ga in mei trouwen en ik moet ze eigenlijk nog een keer verven omdat ik al grijs word (en de kleur is nu niet goed). Kan het nu kwaad of niet?
Ik lees ook overal dat het geen kwaad kan. Ik wou het eigenlijk niet meer doen nu voor de bruiloft, maar nu is de kleur niet goed, dus "moet" ik het wel doen. Want deze kleur past niet mooi bij mijn trouwjurk. Wat zouden jullie doen? Gewoon zo trouwen of toch nog een keer verven?
verven kan ook gewoon volgens mijn kapper, wel kan de kleur heel anders uitpakken of zelfs heel snel weer uit het haar verdwijnen, waarom weet ik niet maar moest er wel rekeing mee houden.
heb het aan de verloskundige gevraagd en die zij dat het niet erg veel kwaad kon maar dat je beter maar 2 keer je haar kan verven in de hele zwangerschap. Ik zou het wel nog eens verven want het kan dus niet kwaad en je wil toch helemaal mooi zijn voor je bruiloft. Dan zou ik daarna gewoon niet meer verven.
Ik heb juist begrepen dat het beter is van niet. Maar waarom gebruik je geen kleuring op henna basis? dat is op natuurlijke basis zonder de rotzooi. Ik zou zeggen vraag eens rond of zoek wat informatie op google! Succes en fijne bruiloft! Inkie
Wat ik van mijn verloskundige én kapper heb gehoord is dat je het wel gewoon kunt verven, maar niet blonderen. Zolang je verf zonder waterstofperoxide gebruikt kan het geen kwaad. Ik gebruik nu spoelingen om mijn donkere uitgroei zo min mogelijk op te laten vallen. Je hoort hoort over verven en blonderen wel steeds andere verhalen, maar ik ben dara heel makkelijk in: bij enige twijfel niet doen!
Hallo, Ik heb van mijn verloskundige te horen gekregen dat je het beter niet kan verven want het komt op je hoofdhuid en dat komt dan in je bloedbaan dus ook bij je baby. En mijn kapster gaf haar wel gelijk. Maar iedereen zegt wat anders dus ik heb het voor de zekerheid gewoon niet gedaan. Groetjes van Daffie
Ik heb het vanmorgen nagevraagd aan de kapper waar ik mijn proefkapsel laat doen en volgens hun kan het geen kwaad! Je leest echt overal iets anders. Ik vraag het nog wel na aan mijn verloskundige. Maar ik heb het nu al geverfd, zou dat nu echt kwaad kunnen?
hai hai! ik ben zelf al 7 jaar kapster maar het kan absoluut geen kwaad hor! het is alleen dat door de hormonen de kleur anders kan uitpakken voor kleuren met veel rood pigmenten, maar gewoon lekker doen hor! liefs
het kan alleen iets anders uitpakken heb ik gehoord maar heb gisteren mijn haren een iets warmere tint gegeven en ik straal weer (was zo saai mijn haren haha)
Ik verf ook gewoon mijn haar. Als je alles moet laten wat in de boekjes staat kun je helemaal niks meer tijdens de zwangerschap.
weet niet wat mijn hormonen allemaal aan het doen zijn, ben niet zwanger niks, eergisteren naar de kapper geweest, en idd de kleur viel ff HEEEEEEL anders uit dan verwacht zeg...heb altijd mijn haar oranje achtig, met een blonde lok, wilde het dit keer eens een keer anders, donkerbruin met een fel oranje lok....leuk dacht ik... jammer genoeg was mijn lok niet oranje maar fel rose.....tot 4x toe heeft ze nog geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het eindresultaat was aubergine achtig (stond voor geen meter) toen ze het eruit moest halen van me, werd gewoon echt misselijk van de pijn zeg.... ze vertelde me door het weer te blonderen de kleur er uiteindelijk uit zou gaan, nou ja idd na thuis 3x de blonde lok ingezet te hebben was de rose kleur verdwenen, maar daarmee jammer genoeg ook veel van mijn haren, het is gigantisch aan het afbreken.... op de een of andere manier is het waarschijnlijk een chemische reactie geweest o.i.d. want dit heb ik nog nooit gehad, weet wel dat ik het voortaan weer gewoon zelf doe....en gewoon dat wat ik altijd heb, oranje met blond, als mijn haren tenminste weer zijn aangegroeid... succes