Ok, ik heb een hele rare vraag! Ik ben nu 37+6 weken zwanger.... Gisteravond heb ik gevreeen met mijn vriend en na de tijd had ik verschrikkelijke pijn in mijn onderbuik, leek erg op weeen maar zette niet door... Kan het kwaad als je zo veel pijn heb voor eventueel een geforceerde bevalling en zijn het wel weeen of iets anders???? Sorry voor de rare vraag maar twijfel enorm of ik nog wel moet vrijen Het is geen bandenpijn want die voelt anders
waarschijnlijk door het klaarkomen, hierdoor rekken je banden weer wat op wat pijn kan veroorzaken, wat wel belangrijk is zodra je tijdens het vrijen pijn krijgt je het vrijen laat voor wat het is (voor de zekerheid )
Ik had er van de week ook 'last' van, maar zette ook niet door. Volgens mij kan het geen kwaad hoor...baby zal iig echt niet komen als ie er nog niet klaar voor is. Seks schijnt wel het enige middeltje te zijn wat, als je baby er klaar voor is, de bevalling wat zou kunnen opwekken, er zit in sperma een bepaald stofje wat je baarmoedermond wat weker maakt als ik het me goed herinner.