Goedemorgen allemaal, Sinds een paar dagen voel ik allerlei dingen in me buik onder me navel. Het voelt aan als stootjes en plopjes. Ik voel het best vaak op een dag. Meestal als ik rustig op de bank zit, en in de nacht, en als ik heb gegeten voel ik het heel erg. Het lijkt net of er iets klopt in me buik wat soms een beetje raar voelt net of er iets kietelt in me buik. Kan dit het begin zijn van ons eerste kleintje. Groetjes Lieverdjuh
Ik denk inderdaad dat je de baby voelt. Heerlijk hoor. Geniet ervan. De bewegingen worden steeds sterker. Nog even en dan zie je je hele buik gewoon bewegen. Dat is zo mooi om te zien. Als ik 's avonds in bed lag ging hij tekeer. Ik kon mijn handen niet van mijn buik afhalen, vond het zo mooi. Liefs Maria mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk,5d)
ohw fantastich zeg! veel mensen zeggen dat het nog niet kan, vandaar dat ik het maar hier ging vragen. Vanaf wanneer kan je je buik zien bewegen als de kleine beweegt?
Meestal als je de 1e keer zwanger bent voel je je kindje rond de 16 weken voor het eerst. Maar sommigen voelen het kindje al eerder, dus het kan best. En zoals jij het beschrijft klinkt het alsof je je kindje echt voelt. Het duurt nog wel even voor je je buik echt ziet bewegen hoor. Dat zal zo rond de 25 weken zijn dacht ik. Maar in de tussentijd zul je merken dat de bewegingen van de baby steeds krachtiger worden. En als je je hand op je buik legt, zal de baby daar ook op reageren. Geniet ervan meid. Het is zo'n mooi gevoel. Liefs Maria mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk,5d)
oke dan, dat duurt nog wel even het is zeker een mooi gevoel. en ik ga er zeker van genieten. dankje... groetjes