Beetje bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ringeding, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Is misschien een domme vragen (domme vragen bestaan wel niet, maar toch). Ik denk dat meerdere daar wel mee zitten/zaten.

We hebben dus net vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Nu ben ik dus bang om te vrijen, en dat daardoor misschien het vruchtje loslaat of zo....

Wie kan me de angst wegnemen :rolleyes:

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Ringeding, ik snap dat je angstig bent. Ik had dat ook enorm, vooral in het begin, maar vrijen kan echt geen kwaad voor je kindje. Deze ligt goed beschermt in jouw baarmoeder een heeft nergens last van. Mocht je het heel eng vinden, dan vraag je je vriend of hij niet zo diep gaat. Maar het kan dus geen kwaad. Mocht je echt bang blijven, bespreek het dan ook met je verloskundige. Dan kan zij je misschien verder helpen. Succes.

3. hihi

hihi Actief lid

23 okt 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Dat gebeurt niet hoor. Het zit goed beschermd in je baarmoeder.
    Maar als jij jezelf er niet lekker bij voelt, wacht dan tot de baby wat groter is en de kans op miskramen minder klein is. Succes ermee ;) !

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Had ik ook hoor! Vond het in het begin heel eng :confused: We hebben gewoon heel voorzichtig gedaan, en dan krijg je langzaamaan weer vertrouwen in je lichaam. Je moet niet schrikken als je wat bloed verliest na het vrijen, want dat kan gebeuren, maar is niet ernstig.

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    kan idd geen kwaad maar ik durf t ook niet hoor.. dan maar seks zonder gemeenschap.. na de echo ben ik vast wat meer gerustgesteld en durf ik weer.. ;)

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Oke, dit stelt me iets gerust... maar denk toch dat we ff zonder gemeenschap gaan doen.... Mijn man vind het ook eng trouwens... dus dat scheelt hihi

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    geniet er maar van nu het nog kan haha wij zijn ondertussen aardige acrobaten en de slappe lach is niet goed voor de daad :D
    maar het kan echt geen kwaad

Deel Deze Pagina