Sorry, heb het helemaal vergeten door te geven *shame* Ze vertelde dat het idd allemaal bij een zwangerschap hoort en behalve afwisselen van zij er weinig tegen te doen is. Ook vertelde ze dat ik rustig op m'n rug mag slapen, je voelt vanzelf wanneer dit niet meer prettig is. Ze adviseert Mensendieck, als ik daar nu mee start dan heb ik daar later des te meer profijt van. Ze heeft m'n buik gevoeld (ik vond dat mijn buik al zo groot is) en het is te vergelijken met een buik van 18/19 weken zwangerschap van een eenling. Echo gemaakt, alles prima! Helaas heb ik sinds gisteravond laat een heel vervelend buikvirus en veel buikloop, dus vandaag rustig aan! Dank voor alle reacties x
Heb ik vanaf 30 weken ook erg veel last van gehad maar ik had dan ook wel BI, na een kwartier kon ik al niet meer op die heup liggen dus en op de andere heup was ook geen optie want ik kon alleen maar op mijn linkerzijde liggen anders werd ik misselijk dus hele slechte nachten gehad de laatste weken.
Dat klinkt heel pittig Drieka! gelukkig heb ik er de ene nacht meer kast vsn dan de andere nacht. Zie dat je vorige maand bent bevallen, gefeliciteerd! Is alkes goed gegaan?