Zo misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprincessx, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Helemaal niet gewend zo misselijk te zijn ben al die tijd maar 1 keer goed misselijk geweest en spugen. Ik wou eind van de middag avond eten maken en had toen al klein beetje misselijk gevoel dacht ga gewoon eten make misschien heb ik wel gewoon trek. Toen ik eenmaal de pot rode bieten opende verging ik, de lucht was zo vies ineens. Heb op de datum gekeken maar deze was tot zelfs in 2017 houdbaar, ik dus rode bieten opwarmen en rest van me eten. Eenmaal toen ik ging eten en vooral bij de rode bieten ging het enorm.moeilijk vooral van de smaak van de rode bieten werd de misselijkheid alleen maar erger. Heb dus maar paar hapjes gehad want verder ging gewoon niet meer. Nu vanavond een jodekoek gehad en boterham met pindakaas. Maar de misselijkheid blijft en soms lijkt het alsof het alleen meer wordt. Herkent iemand dit in dit termijn ? En iemand tips tegen de misselijkheid ?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja hoor ik herken het, maar heb het al de hele zwangerschap en mijn vorige gehele zwangerschap ook.
    Hier helpen alleen medicijnen (omeprazol) ietsje, maar heb nog regelmatig dat ik moet spugen en zeker nu ze flink tegen mijn maag aan drukt.

3. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het rare is dat ik het rest van de tijd dus nooit echt heb gehad nu ik vanochtend eenmaal op stond kreeg ik weer dat misselijke gevoel wel geprobeerd wat brood te eten maar deze maar voor de helft op gekregen

4. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Misschien heb je gewoon een buikgriepje? Ff je maag rust geven en uitzieken zou ik zeggen! Alleen eten waar je zin in hebt en elke 10 minuten een slokje drinken. Hoop dat het snel over is!

Deel Deze Pagina