Hey Dames! Zo ff mijn verhaal kwijt, want ben helemaal op! Ben nu 24, 2 dagen zwanger en heb een vikse verkoudheid te pakken. Mijn hoofd die knalt zowat uit elkaar wat een pijn zeg pffff. Me neus zit helemaal dicht, meestal pak in de neuspray en weg is me verstopte neus kan ik tenminste lekker slapen, maarja ben zwanger dus dat mag niet dus zit aan de zoutoplossing ook goed maar me verstopte neus komt toch sneller terug. Op me werk is het nu SUPERRRR druk vanwege de kerstperiode stress stress stress!!!! Heb me al 1 dag ziek gemeld omdat ik niet eens uit bed kon komen zo beroerd voelde ik me, de dag erna toch wel gaan werken omdat hun met hun handen in het haar zaten omdat het zo druk was en er belangerijke afspraken stonden die ik echt moest doen!! moest van 12.00 tot 21.00 uur werken, maar tegen 17.00 uur trok ik het niet meer rende van hot naar her en had super last van me hoofd (tegen die tijd al 4 paracetemol ingenomen) en alleen maar harde buiken. Ik tegen me baas gezegd dat ik het niet trek en naar huis wil. Eerst moeilijk doen maar kon uiteindelijk toch eerder weg, 1 uurtje maar, maar toch. vandaag vrij en bij de verloskundige geweest, die zei dat ik het rustiger aan moet doen en meer rust tussendoor moet hebben, lukt alleen niet zo goed nu in deze periode. maar zit nu ook weer met hoofdpijn misselijkheid thuis en ben aan het twijfelen om morgen wel of niet naar het werk te gaan. Wat zouden jullie doen???????
Meid, als je ziek bent, ben je ziek. Ik snap dat het moeilijk is wanneer ze je op het werk nodig hebben, maar tja; jij bent gewoon echt ziek en je hoort lekker in bed te liggen en uit te zieken!
Gewoon lekker thuisblijven, dat werk gaat ook zonder jou wel door. Ziek = ziek en hoe moeilijk het misschien ook is, je moet nu aan jezelf en je baby denken en niet aan je werk! Beterschap