Hallo, Ik heb de laatste dagen erg last van mijn knobbeltjes op mijn heupen (vooraan) het is net of ze helemaal beurs zijn en de rechte lijn naar boven doet ook al zo zeer. Vannacht kon ik zelfs niet op mijn zij liggen omdat het zo zeer deed. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb geen pijn in mijn liezen het is echt alleen op de knobbels en die lijn naar boven. Iedereen in mijn omgeving zegt bandenpijn maar kan dat al zo vroeg in de zwangerschap? Bedankt! Groetjes Debby
Ja dat kan idd vroeg in de zwangerschap, het lijkt mij nog niet dat het je bekken zijn, dus ik denk dat het idd bandenpijn is. als je het niet vertrouwd zou ik de huisarts even bellen... misch weet hij/zij wat het kan zijn... het is vervelend, ik heb het nu ook (maar ben wat verder heen ) en vooral 's nachts kan het je wakker houden...
Hey meid! De fysio kan je goeie oefeningen geven voor je bekkenpijn! en evt als het je heupen zijn! begin er vroeg mee dan heb je al een voorsprongetje! Succes!
Thnxx...moet zeggen dat t sinds vandaag weer iets minder is...ik denk inderdaad dat het gewoon bandenpijn is, De dokterassistent zei ook dat het goed mogelijk is omdat mijn baarmoeder nu in deze week een groeispurt heeft! Bedankt voor jullie antwoorden!