Zou je aan je buik kunnen zien of het een jongen of meisje word? Sommige zeggen dat het met een puntbuik een jongen word en ik ben benieuwd of dit waar is. groetjes miranda
hey hey nou aan de buik kun je dat niet zien!! want heb nu de zelfde buik als mijn eerste zoontje ook een punt buik maar dit keer word het een meid!!! dus zo zie je maar!! want dacht ow zelfde buik dus weer een jonge maar 20 weke echo zeiden ze dat ik flink ernaast zat en 98% een meid werd whahahah groetjes en fijne zwangerschapverder
Mijn vader kan het altijd wel zien...op de één of andere manier heeft hij het gewoon áltijd goed!! Zelfs toen de ouders er heilig van overtuigd waren dat het een jongetje werd zei mijn vader..."nee hoor...een meisje" en yep...een meisje. Ik ben benieuwd wat hij bij mij "ziet" Overigens ziet hij het wel aan de buik zegt hij (hij is dus niet helderziend ofzo ) GRoetjes! Juenco
iedereen die m'n buik ziet zegt dat het een jongetje wordt. Omdat ik rond draag ofzo? (niet dat ik nog heel veel buik heb maar toch...) ik zou het niet weten!