Hallo dames, Wie heeft er nog meer pijn na haar ei? Dus in de luteale fase? Zijn er b.v. dames die last hebben van steken in de eierstokken. Of pijn in de liezen. Of steken in de onderbuik na dat je je ei hebt gehad? Mijn verhaal: Enkele dagen geleden heb ik mijn ie gehad. Er natuurlijk lustig op los geklust met mijn man. En tot mijn schrik begint het onder in mijn buik heftig te rommelen na twee dagen. Het begon twee dagen geleden met een heftige steek en daarna zo nu en dan gerommel. En opeens had ik (net) weer twee heftige steken dat ik bijna dubbel klapte. Nu kan mijn NOD tussen 6 april en 13 april liggen. (LF is bij mij normaal 10 dagen dan zou het dus 6 april moeten zijn) Zijn er mensen die dit ook herkennen? Is dat gebruikelijk voor dat je ongi wordt? Of wijst het op evt zwangerschap? Groetjes Muur
Hoi, ik heb eigenlijk nooit na mijn ei steken, zeker nietzo erg als jij beschrijft. Wel een beetje zeurderig gevoel rondom me liezen en eierstokken, dat houd altijd nog 3 dagen na mijn eisprong aan en daarna verdwijnt het tot ik ongesteld moet worden. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik rondom de innesteling ook een paar onwijs heftige steken, dus het klinkt wel goed! Ik weet niet hoeveel dagen het geleden is dat je eisprong was maar ik zou minstens 4 dagen aanhouden voor de innesteling plaats kan vinden. Groetjes
Kan natuurlijk ook een soort van griep zijn... De 27e heb ik trouwens mijn ei gehad. We wachten af...
ik heb bijna elke maand klachten in mijn LF. Varieert dan van zeurende pijn, tot kleine steekjes. Bijna elke dag van mijn ei tot mijn menstruatie. Om vervolgens tijdens mijn menstruatie nergens meer last van te hebben (ook vreemd). De hevige pijn die jij omschrijft herken ik niet. Het zou denk ik wel vroeg zijn voor een innesteling, maar wie weet... Nog een paar daagjes geduld... Succes ermee!
Hoi Muurtje, Ik heb altijd op de helft van mijn cyclus hevige buikpijn! Dat begint meestal met vaak plassen. Het is zelfs zo erg dat ik dan niks meer kan, zo'n pijn dat ik er kippenvel van krijg. Het lijken wel een soort 'weeen', al heb ik die nog nooit gehad Mijn buik zet ook heel erg op. Dit houdt meestal zo'n 3 daagjes aan. Tot nu toe geen idee waardoor dit kan komen...zelfs de gynaecologe niet. Die dacht dat het door de pil kwam, dus daar ben ik inmiddels mee gestopt sinds augustus 2008. Maar dat heeft niks positiefs opgeleverd, alleen dat ik er nog een probleem bij heb. Mijn menstruatie komt niet op gang. *zucht*
Heej mu Ik heb het je al gezegd, maar hier nemen de krampen ook niet af. Elke avond op z'n hevigst. Ik heb net als jij mijn ei op 27 maart gehad. Vanaf die dag elke dag krampen. Het voelt niet zo fel als jij, het zijn geen steken, maar meer krampen/ samentrekkingen.... Ben benieuwd of dit een zwangerschap op gaat leveren, of, net als bij gewoon Sanne maandelijkse kost gaat zijn in de luteale fase.... Ik hoop het niet A) ik wil natuurlijk zwanger worden B) Ik vind het niet heel pijnlijk, maar wel zo opvallend en vervelend dat het me niks lijkt om het elke maand daaaagenlang te hebben Geduld is zoo een schoone zaak.......pffffffff
Ik heb dat vaak licht, maar afgelopen keer heb ik ervan wakker gelegen. Mijn eerste ongi dag heb ik ook heel veel pijn en daarna niets meer. Gek hoor!
hai, Ik heb na mijn ei nooit last van mijn buik en ik bereken mijn ei ongeveer en check het dan met ovul. testen. ik vind iedere maand mijn ei maar voel hem niet springen. voel niks tot aan de nod dag. maar nu wel. ong na dag 5 lichte krampjes en dat ben ik niet gewend. ben benieuwd.....
Ik heb het ook gehad! De krampen in m'n liezen heb ik nu nog maar een paar keer per dag, het is nu in m'n onderrug aan zitten! (heb dit de vorige maanden helemaal niet gehad!) Na het weekend hopelijk meer duidelijkheid!
Hoe je het ook went of keert onzekerheid blijft tot.... we een roze streepje zien of een plusje.. Heel veel succes allemaal zowel met de kwaaltjes als met zwanger worden!