Zijn er mensen die de strik jurk van the musthaves hebben. ( https://www.themusthaves.nl/product/panter-strik-jurk-kobalt/?gclid=EAIaIQobChMIjIyorM-J6gIVzoayCh0NrQVjEAQYCCABEgKK9fD_BwE ) Het lijkt me zo'n leuke jurk, maar vraag me af hoe hij valt. Ik ben 1.70m enien draag maat S. Zou de jurk passen of valt deze vrij ruim? Ik vind het zonde als ik hem bestel en weer terug moet sturen, want terugsturen kost ook weer €4,19. Ben je 10 euro kwijt en je hebt nog niets.
Hij oogt of hij vrij ruim bij de heupen valt en ik wil niet vervelend doen, maar die moet je wel hebben dan zeg maar Ik heb bijv geen middel, dus zo’n strik is geen gezicht bij mij. Ik heb altijd een empire lijn.
Ik heb er 2. 1 met motief en 1 zwarte. Die met motief zit lekker en soepel. De zwarte is minder soepel en strakker. Heel raar, want het is hetzelfde jurkje!
Gek inderdaad, dat ze beiden anders zitten. Kun je iets aangeven over de grote? Past de jurk goed als een S of is het toch meer een L?
Ik denk dat die niet ‘ruim’ valt, maar gewoon normaal. Maar idd moet je wel meer een zandloper hebben voor dit soort jurken. Ik pas dus alleen maar dit soort jurken met detail op taille en A-lijn ed passen me juist niet. Ik ben zelf vrij lang maar 170 kan nog wel denk ik.
Ik woon erin. En vind hem juist flatterend. Heb best een buikje en ben wat stevig. Ik ben alleen niet zo lang, 1.63.
Ik denk als een M ofzo? Dat is moeilijk aan te geven vind ik. Ik ben 1.78m, en het kan nog qua lengte. Ik vind mijn buik er teveel in opvallen dus heb ze zelden aan.
Hmm, klinkt me toch allemaal net te twijfelachtig. Denk dat ik hem maar beter niet kan bestellen. Bedankt voor jullie berichten.
Ik zou het niet doen, vorig jaar 2 besteld en allebei teruggestuurd. Ik vond de stof heel dik, zeker met die warme dagen kan je ze echt niet aan. En vond ze ook echt niet fijn en soepel vallen!
Hier is de stof helemaal niet dik oid hoor. ze zitten echt prima! Heb er 2 en heb ze beiden vaak aan, vallen bij mij gewoon op maat. Ben 1.60 en ook de lengte is gewoon goed, stukje boven de knie
Hoe kan het op maat vallen? Het is toch onesize. On topic: als ik kijk naar het model, dan vind ik het jurkje als je goed kijkt bij haar ook te ruim vallen, vooral bij het bovenlijf. Ik denk dat hij als een M valt, wat ook logisch is, want dat zit middenin het maatbereik, haha. Als je echt een S hebt, dan zou ik het niet doen, het model is 1m78 staat erbij, met 1m70 en een s, denk ik dat de jurk echt te ruim zal zijn.
Ik ben heel recht qua figuur en heb dit jurkje in 3 kleuren en juist door het model lijkt het net of ik dus wel heupen heb. Super jurkje!
Ik vind het hele fijne jurkjes! Ben zelf 1.61 en draag normaal XS of S maar dit jurkje valt bij mij juist een beetje ‘baggy’. Ik vind dat in dit geval juist wel leuk. De lengte is bij mij net over de knie, en ook dit vind ik prettig. Heb er nu 4, en draag ze veel. Leuk gympje eronder en klaar!
Ik heb m. Ik ben 1.69 en draag normaal.maat m. En heb ook maat m besteld. Zit als gegoten en heerlijke stretss stof